|
Crack
|
eu creo que o Boimorto pode ser un candidato, xa tiñan bo equipo o ano pasado. Pero creo que aínda é cedo para falar destas cousas xa que pasará coma o ano pasado, haberá moitos equipos que se retiren xa o veredes. Por iso non se poden falar aínda de equipos porque sabe dios se saen ao final
|
|
Limitado
|
eu tamen vexo ao boimorto como un dos equipos mais fortes para esta liga,xa que tiñamoi bo equipo,e ademais reforzouse moi ben este veran.Pero tamen considero un gran equipo ao compostela.
|
|
Crack
|
Eu diría que poden estar hay:
-Boimorto. -Atletico Melide. -E.D Arzúa. e o Compos B, despois xa se verá |
|
Crack
|
pois eu non vexo ao Compos B como favorito. Os rapaces que tiñan o ano pasado eran mellores que os deste. Logo pode haber sorpresas como o ano pasado co Fátima B, que aínda que non eran os que tiñan mellor xogo sacaban os partidos adiante e estiveron aí loitando. Igual o Oroso B pode ser a sorpresa.
|
|
Limitado
|
Aoa promocionar dous equipos tamen creo eu que se van meter mais equipos que o ano pasado na pelea polo ascenso
|
|
Crack
|
O ano pasado había un o X.Oroso que estaba por encima de todos,e despois o Pino que tamen tiñan bo equipo
|
|
Limitado
|
este ano eu creo que vai haber mais equipos na pelea...como por exemplo o arzua,o boimorto,o atletico de melide,o compostela...e algunha sorpresa que poida haber...
|
|
Limitado
|
Non coñezo a tódolos equipos , so xogamos un amistoso contra o boimorto e pareume un bo equipo. Espero que tanto o Arzúa como o Boimorto estemos aí arriba. Oín falar moi ben do Compostela e do Fátima, e penso que o Atlético Melide ,se o toma en serio, estará na zona de arriba.
|