|
Limitado
|
a falta dunha ultima xornada para o final da primeira volta, xa se pode ir facendo un 11 ideal cos mellores da liga
|
|
Limitado
|
seria d gran ajudaa q cada un puxese o esquema d xogo q mas lle gusta dacordo co s xogadores q elixe po seu 11. asias e un saudoo¡
|
|
Limitado
|
Aqi esta o meu:
4-3-3 - na porteria martin (villestro) - liña de 4 d atras moure (fisico portentoso, san marcos), julio sueiro (capitan do noia), yago (grixoa) e seijas (lateral zurdo d gran recorrido, do union) - no medio brais vidal (derroche fisico, o tipico pulmon cn calidade necesario en calqer equipo, do villestro), martín (mediapunta ou dianteiro reconvertido q amosa calidade e experiencia e saber estar, do grixoa) e manolo (medio cun gran fisico, do silleda) ou miguel diaz (medio ou interior cunha gran mobilidade e manexo d balon, do san marcos), ainda q me decanto x este ultimo debido as suas caracteristicas e a miña eleccion dos outros dous mdios mais defensivos por asi dicilo como son brais e martin. - os 3 d arriba martin na dereita (do sporting, ainda q teño entendido q e lateral peo xoga arriba ou interior), lucas na esqerda (probablemente o xogador mais desequilibrante da liga q como teña o dia e capaz d gañar el so un partido, ou case xd, do san marcos) e como dianteiro centro a adrian abelenda (goleador q amosa a sua calidade no dubra, participe na gran racha dos d bembibre, q os aupou ate os postos nobles). aora si q se pode ir facendo un 11 xa a falta dun partido para q remate esta primeira volta. faltame x ver ao lalin, e creo q incluirei a algun dos seus xogadores neste 11. flecha arriba se e un bo 11 e un saudo! |
|
Titular
|
eu estou bastante de acordo co once de adrianmota45 so que faria dous pequenos cambios, na dianteira poñeria a cesar do noia por adrian do dubra que e o maximo goleador da liga e esta demostrada a sua faceta cara o gol e despois no medio meteria a beto no noia tamen, un pulmon que e capaz de aguantarche correndo os 90 minutos e con un gran disparo ademais de unha gran tecnica.
|
|
Limitado
|
Martin (villestro, o feito d q vaia po ano po depor xo di todo), martin (lat do estrada), mota (central do grixoa), poly (lat ou cntral do dubra) e no lateral esqerdo no ay m8 zurds puros polo que vin e qedome cn seijas (union). no mdio pombo (trazo), martin (grixoa), vidal (villestro) e miguel (san marcos). arriba o dianteiro este do noia q nosei o seu nome e o do lalin. Un saudo
|
|
Limitado
|
Non me din conta que existia este foro, xa comentei este post no foro dos mellores xogadores, pero pega máis neste.
Ahora que acabou a primeira volta podo decir quen son para min, os mellores xogadores da categoria. O mellor confundome nalgun, pero repito e miña opinión, a que puiden apreciar nos encontras que disputei contra eles. Quedaria decir que nesta liga ahi moito nivel con respecto a outros anos, xa que e o segundo ano que levo militado nela. Porteiro: Martín (Villestro), este rapaz cabe dicir que ten moita experiencia en primeira regional, xa que sendo cadete xa salvou este equipo en imnumerables ocasións. O seu traballo cos aficcionados levouno a mellorar como porteiro facendo que este verano firmara un contrato co RCD da Coruña sendo juvenil de primeiro ano, que se levara a cabo o ano que ven para militar na divison de honra. Lateral Dereito: Martín (Sp. Estrada), lateral incansable con moito desborde e potencial, o seu debut en terceira división sendo juvenil de primeiro ano e a mostra que neste lateral hai mais que un aficionado o fútbol. Defensa central: Oscar (Villestro), un xogador de moito potencial que amosa a sua forza e maña co balon, sabe sacar a bola con criterio, e non da por perdido ningun partido. O seu debut con primeira regional o ano pasado fixolle madurar como xogador. Podese dicir que este rapaz ten unha negativa, e moi fraxil en canto as lesions. Defensa central: Penide (Sp. estrada) un gran defensa, un autentico placer xogar contra él. Ten moito potencial e criterio para sair ca pelota xogada. Lateral esquerdo: Dalo (Silleda) un xogador con moito físico, un autentico muro na defensa do Silleda, incansable. Medio centro: Manolo (Silleda), que decir del, e un pulmón, e unha pedra, ten moito criterio co balón e ainda que parezca un simple tanque que o fai todo co corpo e un xogador que ten moita calidade, e sobre todo e unha grande persoa. Medio centro: Brais (Villestro) Para min e xunto Martín o porteiro e Martín o lateral o mellor xogador desta categoría. É o Xavi desta liga, un rapaz de moitisima intelixencia a hora de xogar e control do balón. Un xogador táctico que reune moitisimas cualidades, o seu paso o ano pasado pola división de honra de cadetes, e o seu debut este ano na primeira rexional son mostras do seu potencial. Como ben mencionado anteriormente a oferta por parte do Numancia e outra destas probas. Hai que mencionar que está xogando nesta liga debido as amizades que ten no Villestro. Interior dereito: Lucas (San Marcos): Os tres partidos que disputei contra el estes ultimos dous anos sevironme para darme conta que un dos grandes de esta liga, por non decir o mellor pero este titulo non yo otorgo por non aparecer co seu máximo potencial nos partidos máis importantes. Coidado con este xogador e un autentico Crack. Mediapunta: Alberto (Villestro) o 9 do Villestro e o "Fabregas" desta liga. Cos seus 17 goles nesta primeira volta deixa claro que e un dianteiro centro dos mellores da liga. As ofertas que recibiu por parte do Conxo de division de honra e do Negreira de nacional son probas de que grades equipos levan intentando facerse con el desde que e juvenil. Hai que decir que se comenta que non vai volver xogar nesta liga debido o seu ascenso a primeira rexional. Interior esquerdo: Jose Regueiro (Villestro) apreciei que neste foro non se fala do numero 10 deste equipo, pero cabe decir que leva 16 goles en 12 partidos. O pelirojo do Villestro meteulle un gol a case todos os equipos da categoria, e agora que o menciono seguro que facedes memoria e vos acordades da calidade deste rapaz. Dianteiro centro: Quillo (Puebla) e ver o traballo que realizou contra nos e o que se comenta de él por ahí (no bo sentido) para saber que e un dos mellores 9 da categoría. Ademais creo que e o máximo goleador da liga, correxideme se me equivoco. Outros vos xogadores son: Luis (Silleda), Alex (Grixoa), Miguel (San Marcos), o número 10 (Silleda), un dos centrais (Atl. Oleiros), Perol (Villestro) Campo máis dificil de batir: O do Atletico Oleiros, hai que comentar que este equipo e un dos tres mellores da liga para min, xa que xogan xenial como conxunto. Se vos gustou este comentario voto arriba, grazas. |
|
Limitado
|
parecenme moi ben todos estos comentarios esta claro que cada un bota a quen coñece pero chocanme un par de cousas, jose callejon di que lucas non aparece nos partidos mais importantes? o ano pasado os dous partidos mais importantes que tuvemos no san marcos (fase de ascenso e final de copa) marcou ademais de decidir os partidos de liga contra os ribais directos, deunos o empate contra o recesende a victoria contra o bodegon silleda o empaten co sporting estrada e un largo etc... Outra cousa que tamen me choca e que ninguen nombre a sergio o capitan do san marcos que probablemente ten o mellor golpeo da categoria e eso que xoga dous partidos todolos fines de semana pois o mediocentro titular dos de segunda rexional pero bueno igual inda non o veu ningun! o meu 11 ideal non o fago porque simplemente non vin equipos suficientes para decidilo o que si que teño claro as tres mellores plantillas, sporting, lalin e san marcos sen dubida e se non o tempo! Un saudo!
|
|
Limitado
|
Porteiro: o do Lalín (non sei como se chama)
Lateral dereito: Martín (Estrada) Lateral esquerdo: nadie me sorprendeu Centrales: Julio Sueiro (Noia) e Marcos (Estrada) Medios: Óscar Andrade (Trazo), Manolo (Silleda), Canedo (Dubra) Interior dereiro: Álex (Grixoa) Interior esquerdo: O 7 do Abanqueiro Dianteiro: Lucas (San Marcos) |
|
Limitado
|
portero:brais(grixoa)martin(villestro)o el del lalin que nose como se llama.
centrales:el capitan del noya,mota(grixoa) L.derecho:martin(estrada) L.izquierdo:seijas medios:manolo(silleda)el 10 del lalin. interior izquierdo:miguel diaz(san marcos) interior derecho:lucas(san marcos) arriba:andrade(san marcos)9 noya |
|
Limitado
|
eu un 11 non o fago porqe non me fijo moito nos xogadores dos demais equiiipos preocupome polo meu pero para o meu parecer os 3 mellores xogadores da liga son 1: lucas ( san marcos) 2: o central do noia capitan e 3: martin porteiiro do villestro e bueno un qe se me esqecia regueiro do villestro un fenoomeno
|