|
Limitado
|
Porteiro:Martin(villestro)
Lateral dereito: Martín (Estrada) Lateral esquerdo:Seijas(union) Centrales:Moure (San marcos) e Marcos (Estrada) Medios:Beto(Noia), Manolo (Silleda) Interior dereiro: Miguel(noia) Interior esquerdo: Jose Regueiro (Villestro) Dianteiro: Lucas (San Marcos),e o outro dianteiro do Noia,k nn sei como se chama. |
|
Limitado
|
Dianteiro: Alemán (Cordeiro) xogador moi explosivo, moi veloz ..
as hamburguesas do maná e o que teñen :S |
|
Limitado
|
portero: Brais (Grixoa)
lat.derecho:Martín(estrada) centrales:Oscar(villestro),Marcos(estrada) lat.izquierdo:Seijas(union) medios:Manolo(silleda),Brais vidal(villestro) interior derecho:Alejandro(Grixoa) interior izquierdo:el del silleda no se como se llama,tiene asi el pelo bastante largo. delanteros:Cesar(noya),Lucas(san Marcos) |
|
Limitado
|
ozil10 quen eres? deixa de falar.nn son nin a mitad do bo do que son a maioria dos que estan arriba nombrados asique
|
|
Limitado
|
Martin (villestro), martin (estrada), capitan do noia, mota (grixoa), seijas (union) ou poly (dubra), brais (villestro), manolo (silleda), lucas (san marcos), interior do estrada, pombo (trazo) e cesar (noiq)
|
|
Limitado
|
O meu once vai basearse no que eu puiden ver a un solo partido nos partidos contra o meu equipo:
Porteiro: Martin (Villestro), pareceme un porteiro bastante completo, ten planta e xoga ben cos pes. Lateral dereito: Martin (Estrada), moita calidad nos seus pes e gran defensor. Central dereito: Julio Sueiro (Noia), a pesar da súa baixa estatura para este posto, desenvolvese moi ben. Central esquerdo: Champi (Dubra) Rapaz de gran estatura, contundente e polo que vexo goleador tamén. Lateral esquerdo: Seijas (Unión) xogou fai uns anos no Santiago, ten un bo golpeo e galóns no equipo. Mediocentros: Sergio (San Marcos) e Andrade (Trazo) calidade no centro do campo. Ambos botanse o equipo a espalda. Interior dereito: Rober (Dubra) incansable, sube e baixa, moito toque e bo regate. Interior esquerdo: Lucas (San Marcos) un dos xogadores máis rápidos da liga, é moi desequilibrante Dianteiros: Quillo (Puebla) e Cesar (Noia), ambos, se non me equivoco, son uns dos máximos goleadores da liga. |
|
Limitado
|
un xogador do que vexo que se fala pouco x aqi e martin do grixoa, e realmente e un xogador interesante, dianteiro ou mediapunta reconvertido a medio centro de caracter defensivo polas necesidades do equipo. repito interesante, con calidad, experiencia e asume galons se e preciso botandose o equipo a espalda..
|
|
Polivalente
|
Non so falades pouco de Martín do Grixoa, que posiblemente está entre os de mais calidade de está liga e que moitos partidos traballa para que os demais luzcan e se saquen partidos adiante.senon que vos olvidades do central lalin, ou un dos seus medios outros dousa do estrada, un par deles do cordeiro, etc. Etc....
|