|
Crack
|
Xa a teño feita, para min quédanseche moitos bos xogadores no tinteiro. A miña está na páxina 1 do tema dos mellores xogadores se non me equivoco, e mantéñome nela de momento.
|
|
Limitado
|
manu771995 primeiramente non estou dacordo co teu 11 xa que olvidaste d bastantes bos xogadores como di lvis e segundo, pos 3 xogadores do trazo e non inclúes a pombo!..
|
|
Limitado
|
bueno o ke ai ke ver un pon o seu once e borranllo por non estar dacordo?vaia por dios
|
|
Limitado
|
Na porta, Brais (do Grixoa) e os 4 de atrás, Martín (Estrada), Julio Sueiro (capitán do Noia), un dos centrais do Lalín (non sei o nome) e Andrés Seijas (Unión).
No medio, Miguel Díaz (San Marcos), Brais Vidal (Villestro), Manolo (Silleda) e Martín (Grixoa). Arriba, dous goleadores, Adrián Abelenda (Dubra) e César (Noia), ambos con gran calidade. Tamén cómpre mencionar a bos xogadores como os porteiros de Silleda e Villestro, a Pombo (medio do Trazo), a Poly (lateral/central do Dubra) e a xogadores calidosos, como Lucas (San Marcos) e Jusepe Regueiro (Villestro) ou mesmo Alex (Grixoa). |
|
Limitado
|
Manolo do Silleda? eu non vin q fose tan bo xogador... pero bue se o poñedes sera x algo, si poñeria a Lucas e quizas o dianteiro do Villestro, pero e mloi dificil dar unha boa escolla, ai moitos xogadores do nivel da maioria dos mencionados. Saudiñoos
|
|
Titular
|
El capitano del Grixoa, David López le llaman, puro saber estar en el campo y gran colocación. Medio defensivo muy interesante y... de primer año! #ahíquedaeso
|