¿Conoces ya el calendario 2025/2026 de esta liga? Actualízalo y conviértete en administrador de la liga.
Seguir

Mellor 11 inicial da liga

Mostrando del 1 al 10 de los 32 mensajes para este tema. prev
Limitado
Publicaciones: 16
Votos: 42 Ver más
Gripe dijo 29 Dic 2011, 03:13 ... Denunciar | Responder
Poñedes o que creedes que sería o mellor equipo da liga,xustificando claro

Porteria : Alberto ( Boimorto ) Porteirazo contrastado que pertencia as filas do Brexo Lema
Centrales : Jorge ( Boimorto ) o rapaza alto que tamen xoga no medio, sen dubida o mellor da categoria, e con el o capitan do Oroso, moi dificil de levar e atento en todo momento.
Laterales, Fran o lateral esqerdo do boimorto con gran recorrido e duro e o lateral dereito do fatima b dura atras e sin complicacions
Medios: Martin do Boimorto e un auntentico can atras e moi traballador con gran chegada
O rapaz forte do fatima b qe tamen xoga de media punta ten moita calidade
Mediapunta: Sergio Boimorto, moi peqeniño pero cun calidades nas botas increible,bo tirador de faltas
Punta: Estou entre o 9 do Oroso e do Tordoia, pero quedome con este ultimo porque e un dianteiro moi moi traballador e que non se rinde por ningun balon

Sen acritude e o qe penso,poñedes os vosos equipos e gracias

Votación cerrada
Polivalente
Publicaciones: 21
Votos: 37 Ver más
Claro dijo 30 Dic 2011, 14:31 ... Denunciar | Responder
ti colles a todos os do boimorto bueno casi todos si tan vos foran como e que non van lideres??

Votación cerrada
Limitado
Gripe dijo 31 Dic 2011, 17:12 ... Denunciar | Responder
Eu collin a 5 e nun equipo xojan 11 de que eu sepa.Eu fixen o meu equipo ti fai o teu,cada un poñera o que cree.Liberta de expresiooon.

Votación cerrada
Polivalente
Claro dijo 31 Dic 2011, 21:45 ... Denunciar | Responder
como hai liberta de expresion eu tamen teño dereito a criticar ou non?eu non podo poñer unha alineacion porque non vin a todos os equipos e non podo decidir so vin o oroso atletico fatima tordoia atl.melide boimorto so eses si queres fagoxa so deses?

Votación cerrada
Limitado
Gripe dijo 02 Ene 2012, 02:09 ... Denunciar | Responder
Pareceme estupendo que critiques o que eu expoño pero non vexo que a tu critica sexa moi razonable pero cada un podeo ver da sua maneira eso si.So che digo que das persoas que puxen na miña alineacion 4 non xogaron contra o vos,Alberto convocado cos modestos Jorge convocado cos modestos martin por tarxetas e fran por lesión.ahora ben eu fago a alineacion que eu vin ata o de agora.Faina como ti qeiras eso xa e cousa tua...
Feliz ano a todos

Votación cerrada
Polivalente
Claro dijo 02 Ene 2012, 18:33 ... Denunciar | Responder
contra nos de que? SI EU NON XOGO EN NINGUN EQUIPO eu vexo os partidos pero non xogo por eso xe digo os euipos que vin e o boimorto vino cos xogadores eses e perderon igual contra equipos de ariba contra os de avaixo si ganaron e de forma contundente

Votación cerrada
Limitado
Votos: 22 Ver más
porteiro13opino dijo 16 Ene 2012, 22:26 ... Denunciar | Responder
Eu penso que vos estades olvidando do Pino que ta facendo unha das suas mellores temporadas e esta hai arriba e por algo ten que ser!!!!

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 2
Votos: 3 Ver más
cristian14opino dijo 17 Ene 2012, 11:00 ... Denunciar | Responder
o mellor 11 e.. na porteria ivan sd o pino. defensas centrales numero 4 do pino numero 6 do oroso lateral dereito do boimorto e lateral esquerdo do pino : victor mediocentros eloy o do oroso moita calidade... e sergi do boimorto . pola banda dereita un gran xogador do pino que por culpa das suas lesions de rodilla deixa o futbol o numero 27 do pino gonzalo (dj zalo) e banda esquerda rama do oroso . delanteros o numero 10 do pino tomas e o numero 9 do oroso maroño . como vedes do fatima b non poño ningun xa que para os partidos inportantes vaixan xogadores do fatima a. .... cousa que deveria estar prohibida

Votación cerrada
Limitado
Votos: 22 Ver más
porteiro13opino dijo 17 Ene 2012, 21:17 ... Denunciar | Responder
eso e verda o do fatima que baixan os do fatima bo pos partidos importantes e deberia estar prhibido

Votación cerrada
Comentario de omar11 borrado por votación popular
Mostrando del 1 al 10 de los 32 mensajes para este tema. prev