|
Titular
|
Non vale un peso di,vichelo xogar algunha vez?era un dos mellores da categoria sin duda,quizais non o mellor pero dos mellores si
|
|
Titular
|
Vouche dar unha gran razon pola que non son isma,teño bastantes mais anos que para xogar en VETERANOS!
Queria destacar xa que de porteiros nadie fala o do Puebla Un defensa seguramente me decantaria por Ruso ou Brais do Bastavales Medip campo Marcos Bale Mato,Palligol ou Lavandeira Delantero creo que Chimpin do Cordeiro marca diferencias |
|
Limitado
|
sma non vale un peso, asegúrocho. Este programa de sobrevaloración de Isma empeza cando creas contas e empezas a falar de ti mesmo. De aí saíron rumores tales como o do racing de santander, equipo polo que se aseguraba que Isma ía fichar. Entre el, un grupiño de amigos que ten na longa lista de equipos nos que militou e unhas falsas contas, creáronse fama nos foros do siguetuliga. A verdad sea dita, un xogador que se recorreu toda a zona santiaguesa de equipo en equipo e non logrou grandes cousas en ningun, é porque non vale moito. Ademais, o propio Ismael xa nos proporciona datos que verifican que a conta de xogadorligagallega2 é el, xa que fala do dianteiro do Cordeiro, equipo mo que el miliou, referíndose a el con un apodo. Aparte, os comentarios da non mencionada, ata agora, conta de xogadorligagallega, nos que, polo que eu vin nos foros do Siguetuliga, so fala de isma.
|
|
Limitado
|
É máis, só hai que entrar no perfil deste xogadorligagallega2, mirar os comentarios que oublicou, e darse conta de que, a gran maioría, falan do cordeiro, do negreira e de isma.
|
|
Titular
|
a ver amigo,como sabras as personas teñen amigos e familia,ou algun tonto que fale por falar...pero bueno ti pensas que e el,e por moito que che diga que non vas facer o caso que queiras asique non che podo decir mais
|