Solicitar jugadores del

Los jugadores del equipo pueden ser creados por los administradores del club, del equipo y/o de la liga. Si no eres ninguno de estos, solícitanos los jugadores que necesites.

Avisar de información errónea

¿Algún dato equivocado en el partido? Indícanos el problema y trataremos de resolverlo cuanto antes.

Goles
1-0 (42') 
 
2-0 (51') 
 
 
3-2 (87') 
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos

Pronósticos: 31 Hacer quiniela

59% CD Barco
19% Empate
22% UD Ourense
Debes loguearte para insertar un nuevo comentario. ¿No tienes cuenta? Regístrate gratis

69 comentarios publicados

Ourensanista69 22 Oct, 10:07
Denunciar

La vuelta de Hugo y Presas, Iago Blanco volvió a marcar
22.10.2019 | 01:25

Volvieron en Calabagueiros Hugo García y Adrián Presas, volvió a marcar Iago Blanco... No todo van a ser malas noticias. "Por eso digo que no debemos pararnos en lo que no hicimos bien, todos los goles son evitables. En el primero no debimos hacer la falta, el segundo es el que más me fastidió, por la comodidad con la que centraron y remataron, el tercero fue consecuencia del segundo. Claro que tenemos que ajustar y mejorar cosas, pero no debemos quedarnos sólo con la fotografía de los goles recibidos. Notamos para bien la vuelta de Hugo, por lo que nos contagia, Durán no estaba jugando y lo hizo muy bien, Presas, Alfredo, Iago lleva dos partidos seguidos haciendo gol... No me gusta individualizar, pero Carlos es un futbolista que está creciendo, hizo un partido de futbolista que quiere ser futbolista", remarca Currás.
 Votación cerrada

Ourensanista69 22 Oct, 10:05
Denunciar

Currás: "El equipo se levantó de un 3-0, a eso le doy valor"
"El futbolista tiene que entender que con el volumen de fútbol generado va a haber recompensa", subraya - "Me voy identificando con el equipo que quería", remarca"
José Luis Díaz | Ourense 22.10.2019 | 01:25

Del volumen de juego que generó la UD Ourense en el primer tiempo pero por encima de ello de la reacción de sus futbolistas cuando se vieron 3-0 al poco de arrancar el segundo tiempo. Fernando Currás, con una parte del cerebro pendiente de visionar el partido del domingo en Calabagueiros y la otra ya centrada en la visita del Bergantiños al campo de O Couto.

"La sensación que tengo es que no obtuvimos recompensa a todo lo bueno que hicimos. El fútbol es grande por cosas como ésta, esta vez nos tocó a nosotros, a la próxima le tocará a otro. Dominar como dominamos en el primer tiempo a un equipo como el Barco, llegando a puerta muchas veces, es destacable, la pena fue no meterlas, es algo en lo que debemos afinar. Teníamos todos la sensación que se iban a escapar vivos y sin embargo los que llegaron por delante al descanso fueron ellos. En el segundo tiempo, tratamos de mantener la concentración y de seguir insistiendo en el fútbol del primero, yo estaba muy pendiente de las primeras acciones, las dos primeras fueron nuestras, pero en la tercera nos hicieron el 2-0. Por los minutos en los que llegaron los goles, puedes pensar que salimos mal, pero no fue así. Quedamos muy noqueados, y el tercero nos remató. Pero el equipo se levantó, a eso quizá sea a lo que más valor le doy. Tenemos que seguir insistiendo, darle continuidad a esto, aun sabiendo que cada partido es diferente", relata el entrenador de la UD Ourense.

La recompensa

¿Fueron como se dice los mejores primeros 35 ó 40 minutos de la temporada? "No lo sé, hemos hecho ratos buenos en otros partidos, pero sí es verdad que es la línea que buscamos, hay que valorar también el rival que teníamos enfrente. Nos faltó marcar, otras veces les faltará a nuestro rival. Nunca se sabe, igual nos ponemos por delante y luego te vas con peores sensaciones, pero la lógica te dice que el futbolista tiene que entender que con ese volumen de fútbol generado va a haber recompensa".

¿Salió satisfecho del partido? "Perder y salir contento no es compatible, otra cosa es que quedes conforme con el rendimiento de tu equipo, como me pasó contra el Compostela más allá de la victoria. Entonces esos tres puntos eran muy necesarios, nos pudieron empatar en cualquier momento y el trabajo habría sido el mismo. Al final, gana y cuenta lo que quieras", responde.

¿Llega a desesperar fallar tantas ocasiones de gol? "Desesperar no, pero van ya varios partidos y sabemos que generarlas no es fácil. Lo difícil es mantenerlo, nada te garantiza que las vayas a volver a tener el domingo que viene. Lo normal habría sido marcar alguna, o más de una, y sí es verdad que al no hacerlo te frustras. El equipo debe tener alma, eso es lo que le va a mantener. La respuesta que dio a un 3-0 habla de la fortaleza del grupo".

"Las últimas jornadas me estoy identificando más con el equipo que quería, pelea, no lo veo atenazado aunque las cosas no salgan como quiere. Poco a poco vamos recuperando gente que estaba lesionada y va entrando otra que no estaba jugando, eso nos debe hacer mejores", subraya Currás.

"Nos viene ahora el Bergantiños, la temporada pasada acabó jugando por el ascenso. Sólo pienso en que hagamos bien el trabajo. Si lo hacemos, los puntos van a llegar, solos no van a venir, ni por lástima tampoco ni porque los merecimos en el partido anterior. Repito, tenemos que mantener y potenciar lo que hicimos bien", finaliza.
 Votación cerrada

berdian 21 Oct, 13:40
Denunciar

Respecto á situación do equipo, eu sigo convencido de que imos para arriba. O ano pasado, nesta mesma xornada o Alondras, Choco e o OCF ocupaban os postos 13, 15 e 17 con 9, 8 e 7 puntos respectivamente mentres que Barco, UD Ourense e Arousa eran 2º 3º e 4º con 21, 19 e 18 puntos respectivamente.
Ao final o Alondras entrou no play off, e o Choco e o Ourense CF loitaron por entrar quedando ámbolosdous por enriba do Arousa e a UD Ourense.

A liga é longa e o equipo dá mostras de ter maior potencial que o ano pasado. Hai que ser optimistas.
 Votación cerrada

Pons 21 Oct, 13:18
Denunciar

Que atracadores no barco non sei que pretenden cobrando os botellin a 1,80 cando veñan aquí que lle Fagan o mismo
 Votación cerrada

berdian 21 Oct, 13:11
Denunciar

Silvia, o de "Ourense Somos Nós" foi unha consigna que no seu día utilizou a afección da UD Ourense como protesta ante o intento do Ponte Ourense, apoiado polos poderes fácticos, de suplantar ao extinto CD Ourense. A directiva fixo aquel lema seu porque a afección foi a que levantou o club das cinzas do CD Ourense.

Evidentemente, Ourense somos todos, desde O Barco ata Entrimo e desde O Irixo ata a Gudiña.

Ao respecto das críticas aos prezos das entradas, paréceme que en ausencia dunha norma que poña límites, cada club é libre de poñer os prezos que estime que maximizarán os seus ingresos por taquilla. A xente é libre de mercar as entradas ou non facelo.

Sobre o comportamento de algún xogador, todos sabemos que hai futbolistas que se activan coa confrontación e sempre que poden tratan de provocar á grada para motivarse. O que debe facer a grada é non darlles o protagonismo que buscan.
 Votación cerrada

silvia_enriquez_castro 21 Oct, 11:25
Denunciar

OURENSE SOMOS TODOS
 Votación cerrada

ForzaOu 21 Oct, 10:33
Denunciar

a directiva do Barco, para se concretos, uns asquerosos. En todo caso, moi bo partido e agora a seguir mellorando, e como dixeron por aí abaixo, que non é unha cuestion de mirar os primeiros postos, a cousa é afianzarse no que temos e ir mellorando paseniño.
Editado 21 Oct, 10:34  Votación cerrada

OurensanSempre 21 Oct, 10:14
Denunciar

totalmente dacordo forza_ourense carlos esta creecndo e faendo partidazos,en xeneral todo o equipo,paciencia killi,esto e futbol,xoga xente da casa dano todo,que mais queremos?estase asentando o equipo,a xente nova empeza a dar todo,si os mantemos en breves teremos equipo pa moitos anos,e referente o que decides,afeccion do barco peor inda que a directiva,escupian,insultaban rianse de nos en todo momento,vergonzozo
 Votación cerrada

Ourense71 21 Oct, 08:30
Denunciar

Partido perdido por erros tanto defensivos como ofensivos, moi bos os primeiros 40 minutos e despois baixon total que durou ata marcar o gol de hugo no que se volveu outra vez a empurrar, metendolle medo o Barco no corpo , os trocos esta vez foron acertados, tampouco e que houbera moito mais onde escoller perdendo 3 a 0, se foron do campo Marquitos e Vieytes moi desacertados e Duran bastante canso (na primeira parte comeuse a david alvarez ) e os que entraron deronlle mais dinamismo o partido, o tema da afición, hai moito (como en todas as partes) impresentable no Barco pero tamen e certo que algún de por aquí tamen tiña que facerselle mirar o seu comportamento
Editado 21 Oct, 08:56  Votación cerrada

Forza_Ourense 21 Oct, 06:52
Denunciar

Partido agridoce o de onte. A primeira parte xogamos os mellores 45 minutos do ano. Perdoamos ata catro ocasións claras, e nunha falta vaste perdendo ao descanso.
A segunda non saímos mal, tivemos unha clara que sacou o defensa o pase cara atrás de Marquitos. E chegou o 2-0 e o 3-0. O único pero é o terceiro gol, xogada de estratexia mal defendida, na que o xogador do Barco rematou só dende o borde da área.
Ahí creo que tivemos uns minutos non de desconexión, senón de medo a abrirnos e que o resultado fose aínda máis abultado. O equipo voltou a dominar, e as que non entraron antes si o fixeron agora. 3-2 e faltounos tempo.
De tódolos xeitos, eu persoalmente volto con bo sabor de boca. O equipo mellorou moito, partidos coma o de Alondras e Arenteiro, malia puntuar foron moito peores.
Mención especial para Carlos, que onte desfondouse, desbordou... fixo un partidazo. Champi vaise asemellando ao xogador que se vía en Cangas, filtrou pases que xeraron moitísimas vantaxes. E Iago segue aportando moito, moi ben o rapaz. E Josu, que o critiquei moito, pero últimamente semella que está a recuperar o tono físico.
Toca seguir sumando xente, onte reapareceu Hugo (con gol), e Presas. Seguir nesta liña, que nos irá ben.

Do Barco o de sempre, a peor afección de terceira. O recollepelotas un impresentable, e Juanito segue facendo amigos. Nada novo.
 Votación cerrada

OUD 20 Oct, 01:44
Denunciar

Gran partido do Ourense a pesar do resultado. Moi enganoso. O que máis gostei foi que o equipo non lle perdeu a cara ó partido indo tres goles por baixo. Algo totalmente inxusto por outra parte. Estivemos a punto de igualar un partido que merecemos gañar por ocasións e xogo. Se isto segue así seguiremos de menos a máis e acabaremos arriba.
Seguinte final contra o Bergan recuperando xogadores e sensacións.
Forza Ou!!!! ❤️ 💙 ❤️
 Votación cerrada

Killy 20 Oct, 00:54
Denunciar

O do trato do Barco será cousa da directiva. Non creo que teña culpa a afeccion
 Votación cerrada

Killy 20 Oct, 00:30
Denunciar

Temos mais profundidade de plantilla co ano pasado. Pero non temos moita xente que marque moitas diferencias. Como a maioria dos equipos. Menos o Compos e pouco mais. Así que fastidiareme que se nos foran os de arriba por 20 puntos porque penso que non hai tantas diferencias. E si as hai para min seria unha sorpresa.
 Votación cerrada

Killy 20 Oct, 00:15
Denunciar

Non temos a posibilidade de ter un equipo como o compostela pero temos un equipo para competir e non temos que perder de vista a promoción e intentar estar cerca. Esto pénsano as tres cuartas partes dos equipos e nos tamén.
 Votación cerrada

Oirense ha sido borrado por incumplir las normas de uso de Siguetuliga

ForzaOu 20 Oct, 22:57
Denunciar

OurensanSempre, penso que o xeito mais sinxelo de facelo, é boicotealos a proxima vez que se vaia, e non irlle nin dios e punto. Que noxo de clube...
 Votación cerrada

Pesule 20 Oct, 22:42
Denunciar

Moi ben o primeiro tempo ise e o Camiño a seguir . o principio do segundo tempo fomonos un anaco do partido e un asunto a millorar. Veña Ourense!!
 Votación cerrada

Anarion 20 Oct, 22:17
Denunciar

Mencionar por certo, que estivo moi acertado Currás nos cambios
 Votación cerrada

berdian 20 Oct, 21:48
Denunciar

A pesar da derrota este partido demostra que o equipo está mellorando. Recuperamos hoxe a Hugo e a Presas e Iago quere pelexar por un posto no ataque.

Imos no bó camiño. A pensar no Bergantiños que todos os anos son aspirantes a estar arriba e só nos levan 1 punto. Esto vai dar moitas voltas.
 Votación cerrada

zapeu 20 Oct, 21:47
Denunciar

killy es que igual hay que ir pensando en que nuestro objetivo real no es mirar hacia el primero
 Votación cerrada

Killy 20 Oct, 20:35
Denunciar

PrimeIro cuarto de liga e estamos a 12 do primeiro
 Votación cerrada

Killy 20 Oct, 20:12
Denunciar

Prácticamente quedamos noqueados... na clasificación
 Votación cerrada

OurensanSempre 20 Oct, 20:03
Denunciar

repitome a esta aficcion temola que tratarcomo nos trataron e cobrarlle 14€ e botrllins a 1,80,lamentable equipo,unha magoa,oxe fomos mpi superiores
 Votación cerrada

Anarion 20 Oct, 19:41
Denunciar

Eu deste partido quedome con que empezamos a ter gol pasamos do 3-0 ao 3-2 en tan so 9 minutos, e algo importante a ter en conta
 Votación cerrada

ForzaOu 20 Oct, 19:31
Denunciar

Bo partido! Un resultado ixusto...
 Votación cerrada

CARLJOHNSONMAD2 20 Oct, 19:30
Denunciar

14 euros un partido de tercera división. Que barbaridad.
 Votación cerrada

Ramos95 20 Oct, 19:21
Denunciar

no terminó y van 3-2
 Votación cerrada

OurensanSempre 20 Oct, 19:05
Denunciar

asi nos fixeron iles,lamentable
 Votación cerrada

OurensanSempre 20 Oct, 19:04
Denunciar

antes de que acabe decir que si acaba a primeira parte 0-3 non pasaba nada,esto e o futbol,e quero nombrar que cando esta vergonzosa aficcion do barco veña o couto a tratemos igual,e cobrarlle por suposto 14€ e por a esa xente no peor sitio do campo ballada e apartada e sin asientos
 Votación cerrada

Killy 20 Oct, 11:23
Denunciar

Si xoga hugo, gol de hugo
 Votación cerrada

El campo es Calabagueiros (O Barco Valdeorras-Ourense, Galicia)

Cómo llegar a Calabagueiros (O Barco Valdeorras-Ourense, Galicia)

Debes loguearte para cambiar el campo

Fotos y Vídeos