|
Crack
|
que veis mejor de cada equipo, entrenadores, que equipo os sorprendio o cuales os decepcionaron o cual se esperaba mas.
|
|
Limitado
|
A mi me ha asombrado el san pedro, no por ser mi equipo sino porque ascendimos con la esperanza de hacer los puntos necesarios para mantenernos y ahora nos vemos en el grupo de cabeza donde intentaremos mantenernos hasta el final de temporada.
muy desconcertante la victoria del brexo al cerceda, ya que es el primer partido que no pierde... De los equipos grandes nada que decir..solo darles la enorabuena y decir tambien que me esperaba al rayo mas arriba en la tabla...a ver si tienen mas suerte en la vuelta. |
|
Limitado
|
es mi 1 año en juveniles y ami me sorprende mucho la igualdad k ai..k no ai k confiarse kon los ekipos de abajo pork te pueden sorprender aunk los ekipos de arriba se nota pork estan arriba...y el ekipo k mas me sorpendio es el laracha por su medio campo..kon mucha calidad y velocidad
|
|
Tuercebotas
|
creoo ke todo vai segun o previsto mais ou menos... quiza o mais destacado sea a posicion keocupa o san pedro, e o betanzos, ke sinceramente, despois do ke se falou de ese equipo aki, pensei ke daría máis guerraa...
e polo general nada máis, o Dornda esta en donde se esperaba, a igual ke nós (o Ordes) e tamén o Laracha o Olimpico ke serán os equipos ke se disputen a fase... non me fio d brexo lema, xke tivo ke baixar algun do ekipo "A" senon é moi dificil que con un equipo de tan puco nivel poida ganar algun partido! |
|
Limitado
|
igual que banana es mi primer año en juveniles y me gusta mucho esta liga por la igualdad que hay entre los 6 o 7 primeros quitando el dorneda que esta aciendo un gran temporadon y los felicito pero que no se confien...y yo creo que hay equipos como el arteixo que el equipo que tienen podian ir un poco mas arriba y me esta decepcionando un poco y yo creo que el final de liga va estar igualada entre el olimpico,ordenes y laracha por el segundo puesto de la fase y yo apuesto por el olimpico(mi equipo) porque cada dia estamos mas confiados y aciendo buenos partidos a pesar de aver perdidos contra los de arriba pero para la vuelta espero que todo sea diferente..
FELIZ NAVIDAD! |
|
Limitado
|
En xeral coincido cos comentarios anteriores. Alégrome de poder destacar a gran temporada do meu equipo, o Dorneda, que estase a mostrar moi forte, pero como xa se comentou, convén que non se relaxe para non compricarse o campionato. Para ese segundo posto de ascenso pode estar emocionante, pero penso que os 6 puntos do Ordes sobre Olímpico e Laracha poden ser definitivos. O equipo que mais me gustou foi o Olímpico, moi forte, pero se cadra ten baixos por momento por cuestións de actitude, de mentalidade. Pero, xa digo para min penso que os dous primeiros postos quedarán como están. Decepcionoume o Betanzos, eu esperaba moito mais deste equipo, pero bueno, non ten todo perdido. Por abaixo parece que Curtis, Paiosaco e Brexo o teñen case imposible para sair de ahí.
BOAS FESTAS A TODOS E QUE A SEGUNDA VOLTA SEXA INTERESANTE, CON MOITO FUTBOL E GOLES PARA TODOS. SAUDOS. |
|
Titular
|
El olimpico cada vez esta aciendo mejores partidos creo k si sigue adi va a meterse x k esos 6 puntos no son tanto.
|
|
Titular
|
Estou moi descontento co rendemento do xuvenis do Peisaco, aunque estea ai abaixo ten plantilla mellor que pa salir do descenso, podo aseguralo eu, fun ver algun partido que perden por a sua falta de compromiso, e responsabilidade. Solo decir que po ano 2011 tase planteando "eliminar" o equipo xuvenil,xa que temos nos mais ansia que eles da imaxen do equipo, e cos gastos que se facian os xuvenis, crear un Paiosaco B, de todolos aqueles chavales que non poideron quedar no Peisaco e que teñen moitas ganas e para que os xojadores que estan quedando fora da convocatoria no "A" poideran ir xojar co "B" (unha media de 5 por partido estan quedando fora). Decir que xa ai un numero elevado de xojadores que saliron nestes ultimos 3-4 anos dos xuvenis do Peisaco que estan a levar a cabo o posible para crear dito equipo.
|