|
Polivalente
|
yo diria que hay por lo menos tres jugadores muy buenos en cada equipo
|
|
Limitado
|
para min os mellor xogador da liga con diferencia e xose do aguiño ten unhas condicions impresionantes , e xa e seguido por equipos de primeira division
|
|
Polivalente
|
si a verdade e que houbo un do aguiño que me chamou moito a atencion pero eu se hai que escoller un quedariame con el dorsal 15 del bertamirans que creo que es el que mas goles lleva y para mi el jugador mas decisivo ademas es de primer año
|
|
Limitado
|
Haber Alberto Cores por ahi llevara unos 20 goles mas o menos y jugo el primer partido contra el amios y estuvo 1 mes y medio o 2 sin jugar
|
|
Limitado
|
Se qeredes ver un bó xogador , ide ver o boiro de infantiles , Nacho , xoga no mediocampo , tirando mais pa media punta , vai sobrado cando qere , ten unha calidad , qe bueno.. eso é un xogador con toque , é o de mais son tonterias .
Un saúdo:D |
|
Titular
|
Pablo, el delantero del berta numero 15, lleva 31 goles y es de primet año, asi q id tomando nota
|
|
Titular
|
Alberto Cores tiene una media de 6 goles por partido... se da un festin el chaval. El otro dia en el 0-11 frente al Cacheiras metio 5, frente a Peleteiro 4, y contra otro equipo 7.
|
|
Limitado
|
Xa solo polos joles ten qe ser mellor xojador ? ah , non sabía eu eso , e mira qe levo anos xogando ao futbol .
|