|
Limitado
|
Dende logo, o mais destacado, o sorpresón foi a derrota do Laracha en Pastoriza. Eu, que vin aos dous equipos non podo entender que puido pasar, sen animo de faltar a ninguen. Faltabanlle moitos xogadores ao Laracha? Que o conte alguen que o vira por favor.
O resto da xornada entrou dentro do normal, penso eu. Acláranse paso a paso os 5 que loitarán pola promoción de ascenso y os catro que loitarán por escapar das tres prazas de descenso. A próxima xornada non haberá moito marxe para as sorpresas, penso eu |
|
Crack
|
Por lo que vi contra el Dorneda tenian 3 sancionados el Pastoriza y ganar en Pastoriza normalmente no es facil, el publico "presiona" mucho, y supongo que tendrán bastante rivalidad estos dos equipos.
|
|
Tuercebotas
|
pues weno fue un partido mui bueno por parte del Pastoriza y mui malo por parte nuestro que no jugamos a nada.
nos faltaban 4 jugadores importantes que se noto muchisimo,el pastoriza tenia a todo el ekipo no les faltaba nadie y icieron un buen partido,y el gol llego a falta de 8 minutos para acabar,intentamos ir para arriba pero ellos metieron mucha gente atras,mandamos 2 balones al palo,fallamos ocasiones delante del portero....en fin un partido raro. fue un golpe bastante duro que nos ganaran no, pero weno es la k hay,lo importante que no nos descolgamos mucho. |