|
Limitado
|
a mi cores no m parecio tan buen jugador como decian aver es buenisimo pero no tanto ami me parece superior nacho o do boiro en todos os sentidos e se demostrou no partido de boiro oroso
|
|
Titular
|
es posible, he escuchado muchas cosas buenas sobre Nacho del Boiro y Jose del Aguiño, pero no los conozco, en cambio, conozco a Cores, y es un jugadorazo, a mi me parece el delantero que quiere cualquier equipo
|
|
Limitado
|
si tu viera q elegir el once ideal por supuesto q pondria a alberto pero tio no compares a nacho con alberto es vastante mejor nacho save aguantar el balon tiene un regate impresionante y un tiro q asusta Alberto tiene tiro y velocidad pork en regate no se llevo a ninguno del boiro repito a ninguno Aun asi Cores es un gran jugador y esta en tre los mejores de la liga pero no es el mejor. Un saludo !!!
|
|
Limitado
|
Estase desviando o tema da pregunta que é quén pensamos que son os 2 mellores xogadores de cada equipo, e non cales son os 2 mellores da liga. Sin embargo xa que play3 sacou o tema de Nacho e Cores, eu tamén vou dar a miña opinión. Personalmente opino que non se pode decir cal é mellor, simplemente porque ocupan demarcacións diferentes no terreo de xogo,... Nacho é centrocampista e Cores é dianteiro. Cada un no seu posto son do mellorciño desta liga (xunto con máis xogadores). Estou de acordo con play3 en que Nacho sabe aguantar o balón, ten regate e tamén bo tiro, pero non estou de acordo co que dí de Cores e ademáis, polo que dí, deduzco que sólo o viu xogar contra o Boiro e non lle viu ningún partido máis, porque do contrario sabería que Cores ademáis de xogar de dianteiro, tamén pode xogar de interior (diestro ou zurdo), ou de media punta, e ata incluso de centrocampista, desmárcase ben, encara, presiona, ten velocidade e desborde,sabe darlle pausa ao xogo cando é necesario, ....e eso de que en regate non se levou a ningún do Boiro polo que eu sei non é certo, xa que ao parecer no gol que lle marcou, despois de recuperar o balón tras forzar coa súa presión o fallo do central do Boiro, regateou a tres xogadores contrarios antes de disparar a portería. Non sei cántos goles leva marcados Nacho esta tempada, pero Cores debe estar xa nos 40 goles. Non sei cantas asistencias de gol leva Nacho, pero sei que Cores está entre 4 ou 5 mellores asistentes da liga. Por todo esto considero que Cores é un xogador moito máis completo que Nacho.....¿mellor?....non o sei, pero máis completo....sí.
|
|
Titular
|
Tu tambien te sales del tema. Deberiamos respetar los temas para que cada uno vaya al que le interese y no tenga que leer otros que no vienen a cuento.
|
|
Limitado
|
E.D. XUVENTUDE OROSO: Cores y Esteban
2 BERTAMIRANS C.F: Pablo y Mella 3 C.D BOIRO: Nacho y 10 4 S.D. XUVENTU AG eUIÑO: Xose y el 11 5 C.D UNION: el 9 y el 3 6 SALVORA C.F: jhony y 10 7 A.D MANUEL PELETEIRO: el 8 y el 10 8 MILLADOIRO S.D: Nuria y Miguel 9 C.D. CONXO "B": Adri y Ronald 10 SPORTING ESTRADA: 10 , 6 11 S.D ABANQUEIRO: 9 y creo que el 10 o 11 12 AMIO C.F.: Diego y Fran 13 C.F NOIA: Borja y Sergio 14 U.D BASTAVALES: 7 y 3 15 S.D. CACHEIRAS: Ariadne y Marcos 16 A.C.D. ESC. DEP. ARZUA : Pablo 10 y la niña 17 S.D CRUCES: el 8 y el 6 18 ATLETICO FATIMA: 5 y el otro cualquiera .. |
|
Limitado
|
Soy jugador infantil del S.D CACHEIRAS y siento decir que no hay ningun jugador que se llame marcos
El equipo titular suele ser: Porteria:Manuel Defensa:Rodrigo(central) brais(central) pablo(lateral) simon(lateral) Medio: Ariane y Alex Coya Interiores/Bandas: Champi(interior izquierdo) miguel/yo(interior derecho) Puntas/delantera: Alvaro(punta) Fabiano(media punta) |