|
Titular
|
que resultados houbo por ahi.
Hoxe en Cambre SP Cambre 7-Boimorto 0.pouca historia de partido.Mentras o Cambre non se asentou no campo(5 minutos)o Boimorto inquietou algo.A partires de eses minutos acabpouse o partido.Monologo do Cambre,que non permitiu ningunha alegria mais o Boimorto ,o que borrou do campo.Comentaba o entrenador do Boimorto que lle faltaban 4 xogadores. sorte pra os seguintes partidos a ambos Portazgo 0-Campestre 1 Xos,que tal vos foi no partido contra o Sobrado????.Saudos |
|
Polivalente
|
pois segun me comentaron gañou o arzúa 1-0 con gol de ivan garcia na primeira parte.Tamen me dixeron qe houbo un gran follon xa que o sobrado lle expulsaron 3 xogadores ainda que non sei moito maís.Esperamos a tua cronica con mais detalles Xos.
E felicidades o cambre polo gran partido que fixo ainda que non o puiden ir ver.Felicidades de novo Un saudo |
|
Titular
|
Eu tamen oin sobre o 12-1 do Hercules:bueno,isto acaba de comezar e queda moita liga,como di boimordense
|
|
Galáctico
|
Tes que perdoar, por no contestar antes,
A verdade que foi ben, como podes ver gañamos 1 a 0. Non crearon perigo, pero o Arzúa tampouco fixo un gran encontro. O peor, o espectáculo que houbo no campo. O Sobrado acabou con 3 expulsados, e gracias que o arbitro non quixo botar a máis.( outro arbitro, acabaría suspendendo ou botando a maior parte dos xogadores do Sobrado). Insultárono,como eu nunca vira antes. Aplicáronse con moita dureza nalgunhas xogadas.........etc O mellor, ver as sancións na páxina da Federación ( de risa), E para os árbitros, se queren ser respetados, primeiro teñen que respetarse así mesmos e non deixar que os partidos cheguen ata ese punto. Por outro lado, os equipos que non queiran xogar e disfrutar do fútbol, mellor que se dediquen a outras cousiñas. Un saúdo |
|
Titular
|
vaia,Xos.pois si que e unha magoa acbar un partido asi.Quizais fose por algo relacionado coa rivalidade,pero segue a ser inxustificable.suscribo as tuas palabras.hai outros deportes onde descargar a testosterona sen ser no futbol.Un saudo e sorte a todolos equipos esta fin de semana
|