|
Limitado
|
eu penso que esos equipos que dis que queren ir apra santiago no creo que amrchen apra aí polo nivel da liga igual e por cercanías e non ter que andar facendo viaxes tan largos como igual tedes que facer en curtis todos os findes de semana
|
|
Polivalente
|
no, no, si claro que é polos viaxes, pero tamen influye a dificultade, polo menos en modestos, e en juveniles xa non sei, pero si o Curtis lle sale todo ben, probablemente este arriba, xunto con un equipo que o mellor estou aventurandome, pero o Bergan B,o mellor empeza fuerte ..
|
|
Limitado
|
o bergan b no ha de ser gran coua que xa o bergan anda limitado de xogadores con calidad como apra que os baixen o b asique non deberías de andar tan preocupado polos dmais equipos e preocupate polo teu que se facedes as cousas ven o ascenso podese conseguir
|
|
Polivalente
|
Song, hay qe informarse, a tempada que ganamos a liga, que estabas no ultimo partiddo en Curtis, nadie contaba con Brexo Lema B, parecia que nos ibamos levar a liga de calle, e mira ti, o que son as sorpresas , por eso hay que estar algo informados ..
|
|
Tuercebotas
|
media punta y un medio mui buenos para el hercules y el central no lo vi jugar pero dicen que es bueno y recuperamos aa sergio despues de no jugar el año pasado por lesion
|
|
Titular
|
Josean a mi me dijeron que iban a fichar gente del eiris al no tener equipo
|
|
Limitado
|
si han de ser buenisimos que fichan por un equipo de segudna dios mío eh
son de nivel de di de honor por lo menos mineone mira qe te flipas chaval |