|
Galáctico
|
Casualidad no. El Laracha y el Órdenes no están acostumbrados a perder y cuando pasa lo llevan mal y el Dorneda cae en todas las provocaciones!
|
|
Limitado
|
home, se fora así como dice thespecialone, o Dorneda estaría expulsado da liga, lémbrote que gañou todos os partidos menos un que empatou... e as única tarxetas vermellas que viron foron no último partido contra o Ordes e, insisto, foron esaxeradas polo árbitro, tanto para o Ordes, como para o Dorneda, pero ti mesmo...
|
|
Limitado
|
Haber, es normal que cada uno defiende lo suyo pero los del Dorneda saben perfectamente como son, no digo que sean mala gente sino que son como son y ellos lo saben. Es verdad, no es mui normal que le expulsen a tanta gente y que siempre tengan tantos follones en los campos pero es así y siempre fueron y seran así. A pesar de todo ai que decir que tienen un equipo bastante bueno arriba y los veo como uno de los claros favoritos al título. Suerte e a todos.
un saludo a todos. |
|
Limitado
|
Filósofo, aplaudo o tono do teu comentario, pero penso que hai un erro en algunhas apreciacións. Non sei por qué se ataca tanto ao Dorneda, de verdade que non o sei. Eu o sigo cada partido e non hai incidentes a menudo como dis. Son puntuais, igual que outros equipos. Qué pasou no Burgo cando foi o Laracha ou o Ordes o ano pasado, por exemplo? Eu non teño os números exactos, pero aposto a que non somos o equipo mais tarxeteado da liga, nin moito menos. Na maioría dos partidos recibimos menos amonestacións que os nosos adversarios, entre outras razóns porque temos moita presenza atacante e as veces se para aos dianteiros con faltas, por dar algunha explicación. Eu vexo no foro moito ataque ao Dorneda e a maioría das veces inxustificado, e como no campo ás veces, os do Dorneda entramos ao trapo con demasiada facilidade.
Alguén pode traer ao foro as estadísticas oificiais de tarxetas nesta liga? Aposto con calquera que o Dorneda non é, nin moito menos o mais amonestado. |
|
Galáctico
|
otro más...seguid poniendo comentarios así que se borran todos!
|
|
Limitado
|
1-3 luis venga seguir diciendo cada partido k perderemos k alguna vez acertareis
|