|
Limitado
|
a verdad e ke nos reforzamosnos bastante ben en 2 puntos ke tiñamos algo floxos.... pero espero un partido igualadisimo como o da primeira volta (no cal creo ke mrecemos gañar)!!
|
|
Limitado
|
O Dorneda tivo unha baixa de última hora en Laracha, o central Jonás. Non é unha disculpa para a derrota nen moito menos, pero nótase este xogador é o que saca millor o balón xogado dende atrás. De todos modos a clave foi a falta de acerto (ou o acerto do porteiro larachés e defensa) nesos 20 minutos nos que o Dorneda apabullou. Pero o Laracha tivo acerto e levouse o partido sen discusión. Felizmente esta vez non se pode falar nin de roubos, nin de nada raro. O que mete a pelotita mais veces gaña.
Saúdos. |
|
Limitado
|
perdona faneca nn me dera conta da baixa do central....E e verdade ke eses 20 minutos tubestelos e poidestes marcar un gol, xa ke Liñares fallou unha a porta vacia!! E o arbitro bastante ben, deixou xogar moito, e foi un partido case sen faltas, o meu parecer!!
|
|
Limitado
|
eu vin o partido e o porteiro do laracha fixo un partido discreto tivo 1 intervencion e nada mais o resto salvaronas os defensas.o porteiro que xogou ben foi o do dorneda! no dorneda valoran moi pouco o seu porteiro,pois oxala non se lesione nin nada senon si que se daran conta do seguro que teñen baixo paos e votarano moito de menos
|
|
Polivalente
|
number 1, te falta poner:
Atentamente, el portero del Dorneda. |
|
Crack
|
Number 1, pues precisamente estos partidos no va a jugarlos porque andaba tocado. Ya jugó en Laracha haciendo un esfuerzo por la importancia del partido, pero ahora se va a tomar un descanso en estos partidos que vienen ahora que son supuestamente más asequibles.
|
|
Polivalente
|
Normal que este tocado... es que el segundo gol del Laracha es para dejarlo tocado... Es lo que pasa por no llevar sotana...
|
|
Limitado
|
Pois eu penso que o porteiro do Laracha foi o que deu os tres puntos ao seu equipo. E verdade que os defensas sacaron algunhas pero foi porque o porteiro cubriu moi ben a meta no 1 contra 1 e deixou poucas opcións ao dianteiro.
Faltoulle ao Dorneda o acerto doutras veces, pero o porteiro larachés tivo moita culpa deso ao meu entender. En canto ao porteiro do Dorneda, penso que sí é valorado, ten puntos débiles como todos, pero eu destacaría que fai equipo, e traballa ben cos seus compañeiros na defensa. Pero cagadas... cagadas as teñen todos, porteiros e dianteiros... |
|
Limitado
|
Pues yo creo que ganó el equipo.
Un buen portero lo hace una buena defensa y viceversa Que sería un equipo sin delanteros, sin medios.. Gana el equipo y pierde el equipo, después hay jugadores con ciertas virtudes pero que sin el resto de los compañeros no harían nada. Y el portero del Dorneda hizo muy buen partido, por lo que yo vi, no tuvo culpa en ningún gol |