Seguir

LARACHA 2 - DORNEDA 1

Mostrando del 31 al 40 de los 40 mensajes para este tema. prev
Limitado
Publicaciones: 50
Votos: 102 Ver más
porterito1 dijo 21 Feb 2011, 16:43 ... Denunciar | Responder
a verdad e ke nos reforzamosnos bastante ben en 2 puntos ke tiñamos algo floxos.... pero espero un partido igualadisimo como o da primeira volta (no cal creo ke mrecemos gañar)!!

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 6
Votos: 12 Ver más
Ferreira dijo 21 Feb 2011, 18:26 ... Denunciar | Responder
O betanzos ten a baixa de un central?

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 119
Votos: 1388 Ver más
Faneca22 dijo 21 Feb 2011, 19:29 ... Denunciar | Responder
O Dorneda tivo unha baixa de última hora en Laracha, o central Jonás. Non é unha disculpa para a derrota nen moito menos, pero nótase este xogador é o que saca millor o balón xogado dende atrás. De todos modos a clave foi a falta de acerto (ou o acerto do porteiro larachés e defensa) nesos 20 minutos nos que o Dorneda apabullou. Pero o Laracha tivo acerto e levouse o partido sen discusión. Felizmente esta vez non se pode falar nin de roubos, nin de nada raro. O que mete a pelotita mais veces gaña.

Saúdos.

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 50
Votos: 102 Ver más
porterito1 dijo 22 Feb 2011, 13:43 ... Denunciar | Responder
perdona faneca nn me dera conta da baixa do central....E e verdade ke eses 20 minutos tubestelos e poidestes marcar un gol, xa ke Liñares fallou unha a porta vacia!! E o arbitro bastante ben, deixou xogar moito, e foi un partido case sen faltas, o meu parecer!!

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 23
Votos: 79 Ver más
number1 dijo 22 Feb 2011, 22:46 ... Denunciar | Responder
eu vin o partido e o porteiro do laracha fixo un partido discreto tivo 1 intervencion e nada mais o resto salvaronas os defensas.o porteiro que xogou ben foi o do dorneda! no dorneda valoran moi pouco o seu porteiro,pois oxala non se lesione nin nada senon si que se daran conta do seguro que teñen baixo paos e votarano moito de menos

Votación cerrada
Polivalente
Publicaciones: 190
Votos: 724 Ver más
thespecialone dijo 22 Feb 2011, 23:08 ... Denunciar | Responder
number 1, te falta poner:

Atentamente,
el portero del Dorneda.

Votación cerrada
Crack
Publicaciones: 138
Votos: 2546 Ver más
char dijo 23 Feb 2011, 14:01 ... Denunciar | Responder
Number 1, pues precisamente estos partidos no va a jugarlos porque andaba tocado. Ya jugó en Laracha haciendo un esfuerzo por la importancia del partido, pero ahora se va a tomar un descanso en estos partidos que vienen ahora que son supuestamente más asequibles.

Votación cerrada
Polivalente
Publicaciones: 190
Votos: 724 Ver más
thespecialone dijo 23 Feb 2011, 15:04 ... Denunciar | Responder
Normal que este tocado... es que el segundo gol del Laracha es para dejarlo tocado... Es lo que pasa por no llevar sotana...

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 119
Votos: 1388 Ver más
Faneca22 dijo 23 Feb 2011, 21:24 ... Denunciar | Responder
Pois eu penso que o porteiro do Laracha foi o que deu os tres puntos ao seu equipo. E verdade que os defensas sacaron algunhas pero foi porque o porteiro cubriu moi ben a meta no 1 contra 1 e deixou poucas opcións ao dianteiro.
Faltoulle ao Dorneda o acerto doutras veces, pero o porteiro larachés tivo moita culpa deso ao meu entender.
En canto ao porteiro do Dorneda, penso que sí é valorado, ten puntos débiles como todos, pero eu destacaría que fai equipo, e traballa ben cos seus compañeiros na defensa.
Pero cagadas... cagadas as teñen todos, porteiros e dianteiros...

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 2
Votos: 5 Ver más
orsay dijo 23 Feb 2011, 21:59 ... Denunciar | Responder
Pues yo creo que ganó el equipo.
Un buen portero lo hace una buena defensa y viceversa
Que sería un equipo sin delanteros, sin medios..
Gana el equipo y pierde el equipo, después hay jugadores con ciertas virtudes pero que sin el resto de los compañeros no harían nada.
Y el portero del Dorneda hizo muy buen partido, por lo que yo vi, no tuvo culpa en ningún gol

Votación cerrada
Mostrando del 31 al 40 de los 40 mensajes para este tema. prev