|
Limitado
|
jajaja sii tito, este sabado haber habia de todo no campoo...jajajaaja
|
|
Limitado
|
jajaja sii tito, este sabado haber habia de todo no campoo...jajajaaja
|
|
Limitado
|
Un cadete? La verdad es que los unicos partidos que vi del laracha fueron contra el betanzos y el dorneda en la primera vuelta y fueron dos planteamientos muy diferentes. eso los hara imprevisibles pero no se cual fue el sistema contra el dorneda este sabado. varia mucho este entrenador?
|
|
Limitado
|
sii un cadete (pedro, ke foi o ke dou a asistencia no primeiro gol, por si interesa) eke eu creo ke ken teña dous dedos de frente non vai a plantear o mesmo partido nun campo de terra ke nun campo de herba artificial.... nun campo abera ke xogar dunha maneira e noutro de outra xke nos para xogar a mover o balon nun campo de terra entenderasme ke e algo comp`licado asike abera ke plantealo de outra maneira!!
|
|
Limitado
|
ahh e eu nn che vou a decir o sistema nin nada de ken vai a xogar nin ken non, xke son cousas do entrenador e se se keren saber as cousas pois ke se miren no periodico ke para esoo esta!! o plantemento do sabado foi ke abia ke ganar a cojones, solo eso!
|
|
Limitado
|
Me imagino entonces que el partido que jugo el laracha contra el dorneda se pareceria bastante en planteamiento al laracha-betanzos de la primera vuelta.
|
|
Limitado
|
Non se pareciu en nada,dende esa,hai como 3 xogadores novos no laracha.
|
|
Limitado
|
eu digoche ke non o planteamos da misma maneira ke en Dorneda, xke xogar dakela maneira doume asco asta a min, xke akel campo para xogar co noso estilo propio de xogo entenderasme ke e imposible...
|