|
Titular
|
o millor defensa sen dubida ningunha...é jacobo do bandeira...anque o equipo vaia mal...como central é do mellorciño que hai...é rapido ten saída de balón...anque algunha vez quere chegar á porteria contraria e pode perdela...pero polo menos cando xoga cos maiores...faino moii ben
|
|
Titular
|
Para min sen duda o mellor dianteiro de todos os que vin hasta ahora,Juanma(SD Bandeira)
|
|
Titular
|
Para min sen duda o mellor dianteiro de todos os que vin hasta ahora,Juanma(SD Bandeira)
|
|
Limitado
|
coincido en k Juanma e un gran dianteiro xD
en canto ao mellor porteiro, eu diria k é un dos k ai no San Mamed |
|
Limitado
|
Polo pouco que vin na liga, coincido con tomatesbandeira,aínda que como mellor dianteira eu destacaría a Coki e Varela do San Mamed.
|
|
Limitado
|
Eu non sei se é a mellor ou non pero o k podo decir e k é unha dianteira k combina unha gran velocidade de varela con unha gran calidade de coki, por outra parte eu añadiria k para k o San Mamed mellorara moito mais terianse k aproveitar moito mais as capacidades e cualidades individuais dos xogadores e se a eso lle sumaramos mais variedade nos pases e comunicacion adiante e no medio eu atreveriame a decir a k o nivel do San Mamed, as victorias e as diferencias de goles nas victorias subirian pero moito.
|
|
Limitado
|
ainda se veu moi pouca temporada para definir cal e a mellor dianteira, ao final de liga veranse os resultados
|