¿Conoces ya el calendario 2025/2026 de esta liga? Actualízalo y conviértete en administrador de la liga.
Seguir

Mejor defensa, mejor mediocampo y mejor delantera del grupo 5

Mostrando del 61 al 70 de los 106 mensajes para este tema. prev prev
Aviso: MrWorldwide ha sido borrado por incumplir las normas de uso de Siguetuliga
Limitado
Publicaciones: 4
Votos: 27 Ver más
DaddyYankee20 dijo 30 Nov 2011, 11:01 ... Denunciar | Responder
Eu tamén incluiría ao famoso Yago Barral... Que desprazamento en longo ten cas súas Lotto F-10, recorda ao mesmísimo Xabi Alonso!

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 12
Votos: 27 Ver más
rompebombonas dijo 30 Nov 2011, 16:23 ... Denunciar | Responder
bueno bueno bueno, como ides, como que recorda a Xabi Alonso? que animalada e esa?

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 6
Votos: 9 Ver más
bota de oro dijo 01 Dic 2011, 09:33 ... Denunciar | Responder
eu penso que o mellor xogador da liga e o 10 do san mamede con diferencia.. este ano estubo xogando en nacional..o tipo e un pailan pero sinceramente e un puto fenomeno non sei qe fai xogando nese equipucho e en segunda autonómica.. pero bueno,como xa dixen e un payaso. (non lle qero faltar o respeto a nadie,se o fixen perdon.)

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 14
Votos: 50 Ver más
Rocoso dijo 01 Dic 2011, 10:45 ... Denunciar | Responder
Eu opino que coki do san mamed,varela tamén do san mamed si lle pasan balóns e juanma do bandeira,que ese chaval é un fenómeno baixo o meu punto de vista,despois solo vin dianteiros corrientes sin destacar,eso en dianteiros,en medios catalán do san mamed ou cristian do val do ulla e defensas neira do val do ulla pero quédanme equipos por ver sinceramente

Votación cerrada
Titular
Publicaciones: 76
Votos: 121 Ver más
TomatesBandeiraSD dijo 01 Dic 2011, 14:31 ... Denunciar | Responder
Despois de xogar contra o Val do Ulla,compre destacar a calidade de Cristian,para min un dos mellores medios da liga,non se queda nada atrás Feliz nin o Gemelo Diego(Bandeira)

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 30
Votos: 47 Ver más
callobre dijo 01 Dic 2011, 15:41 ... Denunciar | Responder
Feliz si oh xDD

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 4
Votos: 5 Ver más
theira dijo 01 Dic 2011, 20:15 ... Denunciar | Responder
olvidadevos, non ten discusion...
cristian do val do ulla e un autentiko fenomeno e Jordan o dianterio tamen e bo, xoguei o ano pasado kontra eles e sei do ke falo xd

Votación cerrada
Titular
Publicaciones: 76
Votos: 121 Ver más
TomatesBandeiraSD dijo 01 Dic 2011, 23:12 ... Denunciar | Responder
SR7 ainda me vas a decir que Feliz e malo,non o crees nin ti

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 11
Votos: 46 Ver más
panceta dijo 02 Dic 2011, 18:39 ... Denunciar | Responder
bota de oro non qerias ofender a nadie pero mecagoendios chamaslle parvo e de todo como qeres qe non se ofenda??.
Na miña opinion o mellor dianteiro e Juanma o do Bandeira, contra o val do ulla demostrou levar todo o peso do equipo,, o cristian e bo, o val do ulla tamen ten un central moi bo, o neira, e o san mamede ten a sorte de tr a coki e a varela e un gran porteiro

Votación cerrada
Mostrando del 61 al 70 de los 106 mensajes para este tema. prev prev