|
Titular
|
Menos mal que ia ser hoxe confirmada a convocatoria... as 22:20 e eu polo menos ainda non sei nada de nada...penso que se debe de facer con mais antelacion unha convocatoria deste estilo
|
|
Titular
|
Juli do san pedro vai convocado polo que sei. Do resto ni idea
|
|
Titular
|
Pois esquecicheste de moitos eh! jejej
Porque no Betanzos eu meteria a mais xogadores que Juanka e Buyo e do San Pedro a Javi o porteiro tamen. Do Carral Sergito tamen poderia estar sen dubida... |
|
Titular
|
Non facia falta que o recomendaras creo que sobresale el solo !
|
|
Limitado
|
Convocatoria Selección As Mariñas Juvenil. PREFERENTE. Laracha: Porty, Heber. | LIGA NACIONAL. Ural: Adrián, Peque. Victoria: Iago, Bruno ->> LIGA NACIONAL. Bergantiños: Dani. Calasanz: David. | LIGA GALLEGA. Brexo Lema: Alberto, Dani Arias. Montañeros B: Damián. --> LIGA GALLEGA. Órdenes: Álvaro, Denís, Santi. PRIMERA AUTONÓMICA. Arteixo: Manu. Betanzos: Buyo, Juanca. Carral: Johny. Cerceda: Souto. ->
-> PRIMERA AUTONÓMICA. Olímpico: Andrade, Carlitos. San Pedro: Julián. Galicia Sub'16-As Mariñas Juvenil. Martes 21. 11:15 horas en Arteixo. |
|
Limitado
|
esos son los convocados y la sub 18 jugamos contra los modestos que seguramente sean todos sub 23 por lo que me dijeron del dorneda betanzos e..
|
|
Titular
|
E menos mal que era unha seleccion das mariñas... non sei que criterios se tomaron para facer esta seleccion pero penso que equipos como o ural, montañeros, victoria, calasanz, ect. non pertencen a ese grupo, pero correxideme se me trabuco. Outra cousa, hay algunha razon para que non vaia ningun xogador do montañeros A? Pareceme estrano que vaia un do B e ningun do A. Como ultimo felicitar aos integrantes, penso que en liñas xerales é unha boa seleccion.
|