|
Titular
|
Comentade aquí todo o que sepades de como vai ser a liga este ano.. nivel dos equipos, favoritos para o ascenso, candidatos o descenso, fichajes, baixas ....
|
|
Limitado
|
Mañana presentación del Betanzos, debe ser uno de los últimos equipos en empezar a entrenar, a ver si no les pasa factura en la liga.
|
|
Polivalente
|
Bo equipo tenno a verdade,unha plantilla algo curta,pero para min parte como claro favorito para facerse co titulo por segundo ano consecutivo,xa que conserva casi toda a plantilla do ano pasado con moitos xogadores de terceiro ano.
Ainda asi,os partidos hai que xogalos,xa se falara o final da temporada. Sorte a todos! |
|
Titular
|
non lle marcharon o mellores do ano pasado o betanzos?
eso foi o que escoitei pero o mellor non é como me dixeron. |
|
Titular
|
Pois seguramente os candidatos ó título serán Rayo Sadense , Betanzos , Dorneda e Vizoño.
|
|
Polivalente
|
Na miña opinion hai moito mellor equipo este ano que o ano pasado,xa que esta xeracion foi a que sempre obtivo mellores resultados.
Respecto o Rayo Sadense favorito... este ano penso que o van pasar moi mal... E o Vizoño non sei que equipo ten |
|
Titular
|
eu a verda eque non sei como estan os equipos esta temporada, a min solo me contaron asi algo de que o betanzos, dorneda, san pedro, olimpico, carral equipos que estuberon arriba o ano pasado pois que lle marcharan xogadores importantes pero eso non quita que lle viñeran outros mellores por eso digo que non sei como andan os equipos este ano
|