|
Titular
|
O San Pedro este ano que ? ten equipo ? por que segun me dixeron o mellor desfaise...
|
|
Polivalente
|
Curtis, mesmo bloque do ano pasado, con duas baixas importantes, Diego 48 goles o ano pasado foise o Victoria, e Jacobo cos modestos en Segunda Rexional ... despois habrá equipo para salvarse, xa que se copmpetiu na copa con equipo de Primeira Dorneda 2-2, Mario 6-1, Vizoño 1-1 e Campestre 4-3 ...
Un equipo de xogadores de primeiro ano a maioria, e de ultimo ... |
|
Titular
|
e segue o mesmo porteiro? o curtis non tiña mal equipo a verdad polo que vin o ano pasado penso que non terá problemas pero tampouco sei como son o resto de equipos entonces non podo decir nada
|
|
Crack
|
Creo que el Betanzos es claro favorito este año, aunque le sube mucha gente, creo que tiene el mejor equipo, el San Pedro también le marcho mucha gente y al Olímpico también le suben muchos jugadores, del Dorneda según termino la temporada pasada mucho tendría que fichar o subir, así que no veo claros favoritos quitando el Betanzos, Tal Vez Carral o Arteixo (pero desconozco un poco mas quien les quedo o se fue), Campestre por lo que veo tampoco le queda mucho del año pasado, me olvidada el Bergantiños B seguro que estará peleando.
|
|
Titular
|
eu non penso que sea claro favorito este ano o betanzos pero xa se vera nos primeiros partidos de liga e teño entendido que o carral marcharonlle varios xogadores moi importantes do ano pasado que acabaron juveniles
|
|
Polivalente
|
Betanzos ten bo equipo,e por moito que diga a xente de que lles subeu xente,repito que esta xeracion sempre foi a que mais ligas ganou e todo,osea que,sigue sendo o favorito.
Despois si no Curtis Jacobo e Diego non estan,que eran os 2 mais importantes,pouco lles queda... teñen a David e pouco mais... |
|
Titular
|
No Carral non temos mal equipo pero tampouco o temos para pelear por nada !
|
|
Titular
|
pois amin este ano co vizoño a verda eque penso que podemos loitar por todo co equipo que se formou este ano pero bueno xa se vera durante a temporada !
|