Solicitar jugadores del

Los jugadores del equipo pueden ser creados por los administradores del club, del equipo y/o de la liga. Si no eres ninguno de estos, solícitanos los jugadores que necesites.

Avisar de información errónea

¿Algún dato equivocado en el partido? Indícanos el problema y trataremos de resolverlo cuanto antes.

Domingo, 26 de Noviembre de 2023, 12:00
Alineación del Alondras CF
Alineación del Betanzos CF
Goles
¡Gol del Alondras CF!
¡Gol del Betanzos CF!
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos

Pronósticos: 10 Hacer quiniela

100% Alondras CF
Debes loguearte para insertar un nuevo comentario. ¿No tienes cuenta? Regístrate gratis

3 comentarios publicados

LOMBRIZ 27 Nov, 01:00
Denunciar

2-2 a falla de 15 minutos, o Alondras con dez e o Betanzos, como sempre, acaba perdendo nos minutos finais, e viase vir porque o que siga os partidos do Betanzos a medida que se chega ao tramo final do partido a impresión e de que vai perder e asi ven sucedendo, e xa van sete partidos que perde nos minutos finais. O de hoxe aínda recoñecendo que o Alondras e dos grandes da categoria non ten perdón. A ver si o entrenador, que debe ser o mais expulsado da historia, pon remedio recoñecendo tamén a cantidade de lesionados que ten e a limitade calidade da plantilla, que da a cara sempre pero que xoga un fútbol de presión, pelotazo e a correr e non da mais de dous pases seguidos, e o xogador que se atreva a darlle mais dun toque o balón leva un broncazo do mister, todo se limita a "rachar" hacia arriba e que a pelexe o dianteiro. Xogo directo sei que se chama agora. Dou resultado nas pasadas campañas, e a ver si nesta tamén.
Editado 27 Nov, 01:25  Votación cerrada

LOMBRIZ 26 Nov, 17:07
Denunciar

Siempre la cagan al final, llevan 4 puntos en las últimas 8 jornadas y tras el Arzúa son el equipo que más partidos ha perdido. Perdió con el Polvorín a falta de diez minutos, con el Silva perdió en el minuto 70, con el Paiosaco en el 71, contra el Arosa encajó dos goles a partir del minuto 70, contra el Begantiños perdió con gol encajado en el 78, contra el Ourense perdió en el 77, y hoy encajó tres goles tras el descanso y el de la derrota definitiva en el 78. Tambien hay que decir que salvo contra el Arousa, todas las derrotas fueron por la minima y con opciones de puntuar hasta el final pero...Y el domingo viene el Somozas... De las cuatro victorias tres son contra los tres últimos clasificados. Nadie dijo que sería fácil, a seguir peleando y a ver si cambia la racha
Editado 26 Nov, 17:09  Votación cerrada

cefalopodo 26 Nov, 16:33
Denunciar

Nova derrota do Betanzos e como sempre con goles encaixados na recta final do partido. E curioso que nas 12 xornadas disputadas o Betanzos chegou sempre a o minuto 70 gañando ou empatando e a partir se ese minuto sempre chega a debacle, as sete derrotas chegaron por goles encaixados nos derradeiros 20 minutos. O equipo compite ben, da a cara, pelexa e quizás deberia ter algun punto mais, pero eses 20 minutos finais... Dos 14 goles encaixados, so dous antes do descanso e nove a partires do minuto 75.
Editado 26 Nov, 16:34  Votación cerrada