¿Conoces ya el calendario 2025/2026 de esta liga? Actualízalo y conviértete en administrador de la liga.
Seguir

Análisis 6ª jornada de liga

Mostrando del 11 al 20 de los 49 mensajes para este tema. prev prev
Tuercebotas
Publicaciones: 637
Votos: 972 Ver más
mineone dijo 19 Nov 2011, 21:03 ... Denunciar | Responder
es que es buenisimo , yo digo que ese chabal puede ser de los mejores de la liga y nuestro gol me gusto fue bonito

Votación cerrada
Titular
Publicaciones: 73
Votos: 335 Ver más
siguetuliga15 dijo 19 Nov 2011, 21:05 ... Denunciar | Responder
Si, lo hizo bien, fue un buen gol. Me gusto mas el mio pero bueno :P jajajajaja

Votación cerrada
Tuercebotas
mineone dijo 19 Nov 2011, 21:06 ... Denunciar | Responder
jajaja eras el 11 entonces , haber ese fue un golpeo increible , lo nuestro fue la jugada el pase mio y el regate de tiago a dickson ,

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 10
Votos: 48 Ver más
pilardefensivo14 dijo 19 Nov 2011, 21:07 ... Denunciar | Responder
Sobrado 0-1 Abellá

O partido deu comezo con un Abellá moi concentrado que tivo un par de ocasions bastante claras por parte do 8 laranxa, incluso nun corner un defensa local estrelou o coiro na sua propia porteria. Pouco a pouco o partido foise igualando principalmente debido as constantes idas de olla dos xogadores locais e polo frouxo arbitraxe...neste partido non existiu en ningun momento o dominio arbitral senon que realmente quen pitaba eran os xogadores amarelos, a pesar de que neste punto eles difiran de opinion...como digo o arbitro viuse acobardado pola constante e abrupta presion exercida polo equipo local, tanto no campo coma no sector externo deste!!!
No primeiro tempo o equipo local apenas inquietou a meta do abellá, e ibamonos ao descanso co resultado gafas co que comezou o encontro!!
Deu comezo a segunda metade no patacal de sobrado, campo en estado pésimo, pero igual para todos ai que dicilo, cun abella mais ambicioso nos primeiros intres e que atopou o premio a sua recompensa nun libre directo botado polo xogador de corte defensivo visitante,no que un dos xogadores locais tivo a mala fortuna de inserir o esferico na sua propia porteria e despistar ao gardameta amarelo!! A partir dese intre o partido volveuse tolo e converteuse nun constante quebradoiro de cabeza para ambas desfensas debido a que comezou unha xeira de idas e voltas,ata o final do partido, cabe mencionar que nos ultimos minutos o equipo local botouse para arriba peo finalmente o marcador non se movería!!
Como digo partido igualado, dificil e no que o abellá aguntou os invites finais dun sobrado que se perde pola boca, sen dubida que son un dos mellores equipos da categoría pero eu opino que se deben centrar máis nos partidos e menos nas disputas e liortas, simplemente é a miña opinion e non desexo ofender a ninguén, ao contrario, pero realmente é dificil saír dese campo sen dor de cabeza!! Moita sorte para o sobrado, oxala teñades fortuna e acadedes os vosos obxectivos!!
Un saudo para todos os futboleiros....

Votación cerrada
Titular
siguetuliga15 dijo 19 Nov 2011, 21:19 ... Denunciar | Responder
Era el 11 si jajajajaja a ver, fue un buen partido, al final se estropeo un poco por la tension, normal, un gol de diferencia en los ultimos minutos siempre genera movidas, pero bueno, buen partido. Suerte Mineone ;)

Votación cerrada
Tuercebotas
mineone dijo 19 Nov 2011, 21:22 ... Denunciar | Responder
yo alfinal casi le curro a una vieja , yo el unico callado y me insulta , le meto unas

Votación cerrada
Titular
siguetuliga15 dijo 19 Nov 2011, 21:27 ... Denunciar | Responder
Jajajajajaja las señoras lo viven mas que nosotros si me apuras... pero bueno, hay que tener paciencia

Votación cerrada
Tuercebotas
mineone dijo 19 Nov 2011, 21:32 ... Denunciar | Responder
yo la perdi ahy

Votación cerrada
Titular
siguetuliga15 dijo 19 Nov 2011, 21:46 ... Denunciar | Responder
yo tambien le hice un par de gestos a la grada, cosa que no debe hacerse, pero cuando te calientan demasiado es normal...

Votación cerrada
Tuercebotas
mineone dijo 19 Nov 2011, 21:54 ... Denunciar | Responder
pero normal que nos calentaramos , salio un padre al lado de diego el lateral izquierdo le llamo hijo de puta y le hizo una serie de gestos malos

Votación cerrada
Mostrando del 11 al 20 de los 49 mensajes para este tema. prev prev