|
Limitado
|
eu kreo k sin duda, o mellor da lija esta casi q fijo no palmeira, ten moitos boos, pepe , tonny...e nn sei o nombre de mais, pero abraham, brais e anjelinho, merense tamen estar mais arriva, abraham, notase k esta 3 ou4 peldaños x ensima do resto en torno a calida e velocida e todo, pero esto non somo nos ken o desiisidimosxd
|
|
Limitado
|
sen duda do cabo eses tres son moi bos mais pepiño e joserra dopalmeira do crocha pa min? alex o cadete marcos koreano e jose antonio q nestos omntos ta en proceso de recuperacion eu planto asiQ paso de todolos comntarios con respecto a todo cahavales xD
|
|
Limitado
|
Sin duda alguna el mejor equipo lo tiene el palmeira. Y sus mejores jugadores Son Pepiño Tesouro y joserra ... que uno de ellos es el mejor jugador de la liga. Tambien a destacar a Alvite Albertito Carlos Lorenzo y Kevin que para mi son los mejores jugadores dell Bertamirans!
|
|
Polivalente
|
A pesar de todo tamen hay que ter en conta que o Bertamirans B esta composto solo por xogadores de primeiro ano nesta categoria, e iso hay que telo moy en conta, xa que estan ali arriba sendo un grupo de xogadores que van aos partidos con moita ilusion de facelo o mellor posible e de xogar a pelota!! Pola miña parte non poderia destacar a un so xogador do noso equipo, xa que todos somos imprescindibles!!!! animo Berta e a seguir asi
saudos ;) |
|
Polivalente
|
Jajajajajaja Ole los mios :P
Pero no he dicho ninguna mentira :) |
|
Limitado
|
para min o mellor xojador e crecho do cabo k sen dubida dao todo polo ekipo ;) primaso!!
|