Solicitar jugadores del

Los jugadores del equipo pueden ser creados por los administradores del club, del equipo y/o de la liga. Si no eres ninguno de estos, solícitanos los jugadores que necesites.

Avisar de información errónea

¿Algún dato equivocado en el partido? Indícanos el problema y trataremos de resolverlo cuanto antes.

Domingo, 24 de Noviembre de 2019, 16:30
Goles
1-0   (4') 
 
 
1-1 (20') 
2-1 (36') 
 
 
2-2 (72') 
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos
Debes estar logueado para enviar eventos

Pronósticos: 33 Hacer quiniela

73% UD Ourense
18% Empate
9% UD Somozas
Debes loguearte para insertar un nuevo comentario. ¿No tienes cuenta? Regístrate gratis

118 comentarios publicados

Oirensano 26 Nov, 15:34
Denunciar

Por favor non lle peguemos a xente....si os demais son mellores q nos hay q aceptalo
 Votación cerrada

Oirensano 26 Nov, 15:33
Denunciar

A medicación necesitaseis vos pa non ir por ahí amenazando a xente.....e Ainda queriades q os da región lle puxeran nombre as verdades q vos contaron ayer....pa q? Pa q as levara cómo os levaron os outros?
 Votación cerrada

berdian 26 Nov, 13:27
Denunciar

Por favor, non alimentemos aos trolls.
 Votación cerrada

Ourense71 26 Nov, 12:42
Denunciar

Oirensano os do ponte tedes un expresidente e propietario do club (agora está o seu fillo) condenado por dar unas labazadas a una rapaza que xigaba a fútbol sala , así que menos lobos caperuza , eu recomendoche que volvas a medicación a larga sera o mellor para a tua saude fisica e mental
 Votación cerrada

Oirensano 26 Nov, 11:23
Denunciar

Os do OCF non somos ningunhos máquinas pero por o menos non lle pegamos a nadie....dades puta pena
 Votación cerrada

ForzaOu 26 Nov, 11:10
Denunciar

Oirensano dandolle a razon a un panfleto en bancarrota hipersubvencionado e vivindo a base de estafas e mentiras, que se leva máis de 2.5 millons de euros anuales da deputación o ano, e que o seu unico obxectivo é afundir o clube da cidade e de paso a toda a provincia (esto ultimo levao facendo durante moitos anos xa). Os do OCF sodes unhos maquinas, unhos dinosaurios, unhos mastodontes! veña, a descansar a cabeciña amigo...
 Votación cerrada

Ourensanista69 26 Nov, 11:02
Denunciar

Presunta agresión ás 18:30, denuncia ás 2 da madrugada, parte médico de "lesións" no que o único que figura é "dolor en la zona golpeada". Empezou sendo un puñetazo na mandíbula, onte pola mañá non lle dera de cheo, a mediodía "polo que lle dixeran" non sabía como pero conseguira esquivalo... Debe ser o primeiro caso que se coñece ao que alguén lle doe un puñetazo que esquiva...

E digo eu, con estos precedentes, seguimos a darlle entrevistas?, se alguén o entende que faga o favor de explicarmo...
 Votación cerrada

Paco_Mentarista 26 Nov, 10:57
Denunciar

 Votación cerrada

Ourensanista69 26 Nov, 10:54
Denunciar

A un paso de la criba definitiva
Marquitos, en la selección gallega que se enfrenta al Estradense
J.L. Díaz | Ourense 26.11.2019 | 02:12

La localidad pontevedresa de A Estrada acoge este martes, desde las siete y media, el último amistoso de la selección gallega de cara a su participación en la primera fase de la Copa de las regiones Uefa. El rival en el campo municipal será el Estradense, curiosamente el equipo que visitará el campo de O Couto el próximo domingo.

Y con el equipo autonómico estará una vez más el rojillo Marquitos, integrante de una convocatoria de veintidós futbolistas. Durante los próximos días saldrá la definitiva, de dieciocho, con la que Galicia se medirá los días 6, 7 y 8 a Ceuta y Castilla La Mancha.

En la citación de Iván Cancela, el seleccionador, además del futbolista vigués de la UD Ourense aparecen otros cuatro futbolistas de equipos ourensanos, uno del Arenteiro, Javi Rey, y tres más del Ourense CF, el líder de la Tercera división, Juanma, Martín Lamelas y Adri Castro. No hay representación del tercer clasificado, el Barco.

Después de varios partidos fuera de las convocatorias de Currás, Marquitos volvió a jugar con la UD Ourense el domingo contra el Somozas. El vigués entró en el campo en el minuto 67 sustituyendo a Tiago, cuando el marcador era de 2-2. Ya sobre el verde vivió el gol ganador de Rubén Durán.
 Votación cerrada

Ourensanista69 26 Nov, 10:53
Denunciar

Josu: la actitud, el grupo, el equipo
El futbolista de la UD Ourense remarca de la victoria sobre el Somozas "cómo nos sobrepusimos a sus dos empates" - "Tenemos que ir soltándonos poco a poco, pero no me veo entre los cuatro primeros", subraya
José Luis Díaz | Ourense 26.11.2019 | 02:12

Si alguien espera un tópico en Josu, o una opinión alejada de lo que piensa, mejor que cambie de ventanilla. Feliz por la victoria sobre el Somozas, el futbolista aboga por ir partido a partido, sin fijarse aspiraciones que ve impensables.

"Lo primero en lo que tenemos que pensar es en ganarle al Estradense e ir soltándonos poco a poco. No me veo peleando por los cuatro primeros puestos, ahora mismo pensaría más en la permanencia que en otra cosa, estamos más cerca del descenso que del ascenso, no quitemos los pies del suelo. Estamos sacando los partidos de casa, pero con muchos apuros contra el colista y contra el Somozas. Mucho tendrían que cambiar las cosas para que tuviésemos aspiraciones más grandes", relata.

Pero ningún entrenador les descarta... "Bueno, siempre se quiere quedar bien, es normal. Yo prefiero ser realista y objetivo, no me veo entre los cuatro primeros, no me parece un objetivo real. Si miramos las sensaciones no es algo posible. Ojalá, pero yo no apostaría por nosotros", añade Josu, que remarca que "yo veo a tres equipos muy por encima del resto, Compostela, Fabril y Ourense CF. Luego está el Barco, aunque no termino de verlo. Nosotros entrenamos a última hora, ellos por la mañana o a primera hora de la tarde, están los campos, las infraestructuras... Eso son puntos. Es verdad que nosotros tenemos a la afición, y por ella vamos a intentar acabar lo más arriba posible".

Sí, porque sin puntuar fuera no se llega muy lejos... "De las últimas salidas, la del Barco fue la que más me gustó, en Dépor y en Lugo desconectamos diez minutos y nos costó tres goles. Tenemos que ser más prácticos, buscar la solución para ser más competitivos", dice.

¿Con qué se queda Josu de la victoria contra el Somozas? "Con la reacción después de venir de un muy mal resultado y con cómo nos sobrepusimos a sus dos empates. Me quedo con la actitud, con el grupo, fuimos un equipo".

¿Qué tal como central? "Muy cómodo, la verdad. Ves todo de frente, me gusta. Siempre he sido lateral, cuando el físico te acompaña tienes más incidencia en el juego y es más divertido. Como central se trata de estar bien colocado y concentrado", recalca Josu.

¿Va a haber algún partido cómodo? "No lo espero, ya el año pasado sólo tuvimos un par de ellos. Es lo que hay, insisto, salvo tres, el resto de equipos somos muy parejos, ninguno puede ir de sobrado".

La última, ¿cómo vivió la falta final con el reloj a cero? "Fatal, la hice yo y fue falta además. A toro pasado todos somos buenos. Fue un alivio que no entrase", acaba Josu.

 Votación cerrada

ForzaOu ha borrado su comentario

Oirensano 26 Nov, 10:20
Denunciar

Q razón tenían los de la región....o dices si bwana a ellos o tienes problemas
 Votación cerrada

Oirensano 26 Nov, 10:18
Denunciar

Siguen los retrasados del siguetuliga este borrando a gente q no es afín a la udo....en cambio no borran a los de la udo q insultan ..amenazan y hasta justifican las agresiones de su presidente....sinceramente no sé quiénes son más penosos....los de la udo o los del siguetuliga
 Votación cerrada

berdian 26 Nov, 09:16
Denunciar

Que gran resposta da Peña Vedette Ourensanista á infamia da Región: https://bit.ly/2XLhDat
 Votación cerrada

ForzaOu 25 Nov, 22:58
Denunciar

Pero se hasta o periodista de Faro dixo que Dacosta non lle tocou! e que aqui xa hai pouco marxe de dubida eh?... e cada vez estana liando mais. Agora estan intentando meter merda entre os xogadores e a directiva... son xente completamente despreciable, estou alucinando, non vira semellante nivel de miseria periodistica na miña vida!!
Editado 25 Nov, 23:00  Votación cerrada

Pesule 25 Nov, 22:40
Denunciar

Fontebieita na de na polo visto....saudos
 Votación cerrada

ourense2014 25 Nov, 22:17
Denunciar

Quizás houbo agresión, non o sabemos. De momento seguen sen aparecer nen imaxes nen testemuñas. O que está claro é que cando un medio como LR xa non ten ningunha credibilidade, a xogada pode sairlle peor a eles ca o clube. De feito, o resto de medios de comunicación xa se están desmarcando pouco a pouco da noticia, como empezando a dubidar dos feitos tal como se contaron ao principio.

Iso non quita que a agresión verbal tamén sexa algo inxustificable e impresentable.
 Votación cerrada

ForzaOu 25 Nov, 21:33
Denunciar

Eu son dos que pensan que os medios de comunicación teñen a capacidade e a impunidade para inventar o que lles salga dos collos, logo non lles vai suceder nada. E menos se a via legal vai polos xulgados proviciais, que vai ser perder o tempo e queimarse, pero bueno... parece que se esta conbatendo ben a intoxicación e a opinión publica non se deixou enganar tan facilmente...
 Votación cerrada

Anarion 25 Nov, 21:32
Denunciar

Oxalá, porque xa está ben de que agredan o clube impunemente
 Votación cerrada

Killy 25 Nov, 21:26
Denunciar

Denuncia sin lesions nin testigos nin nada. Sólo para facer dano. Esta frivolidade creo que lles vai facer máis dano a eles e ós periodicos que os amparan.
Editado 25 Nov, 23:09  Votación cerrada

golfinho ha borrado su comentario

Anarion 25 Nov, 20:31
Denunciar

O que eu decía, un invent como unha catedral, espero que lle meta unha boa demanda por difamación que xa está ben que estas personaxes anden a contaminar a opinión pública coas súas mentiras. Vailles tocando un correctivo pola vía legal e que lles toque pagar indemnización, verás como o atacarlle o bolsillo se relaxan un pouco
Editado 25 Nov, 20:33  Votación cerrada

berdian 25 Nov, 19:08
Denunciar

Vaia oh! Agora resulta que o xornalista de Faro non sabe se o puñetazo lle bateu nesa mandíbula que supostamente lle doía ou o esquivou 🤔
Se ninguén dos que estaba alí viu puñetazos nin cabezazos e o que supostamente levou o puñetazo agora non sabe se o esquivou... Está claro o que pasou.
Como ben explicou Dacosta na RTVG, estes dous xornalistas están escocidos porque leva un mes sin collerlles o teléfono por motivos persoais. Como o impresentable de Garrote o atacou persoalmente nos medios, Dacosta encarouse con eles e ao da Región faltoulle tempo para ir aos medios nacionais con unha patraña de agresión física inventada. Como a Dacosta o levaron de alí e se fixo un tumulto pensou "aquí agora calquera cousa que invente vai colar porque todo o mundo vai empatizar coa víctima, que son eu"
Peeeero, mala sorte. había moita xente alí e cando quixeron buscar alguén que apoiase a súa versión, todo o mundo lle dixo que non fliparan, que non lles pegara. O do Faro, polo visto, xa dixo alí "Bueno, pero es que no hace falta que me pegue para que sea agresión" efectivamente, houbo agresión verbal inaceptable do presidente da UD Ourense que se viu superado pola vileza destes xornalistas.
O artífice desta pantomima foi Garrote, que dixo: o qué? Eu non perdo esta ocasión de facerlle dano ao que bauticei como UDO e que estou desexando que se afunda!
E alá se lanzou a denunciar en twitter, un puñetazo e un cabezazo que inicialmente, no primeiro chío, lle dera na mandíbula, despois cambiou a debaixo da orella e finalmente no pescozo. Chamou aos medios nacionais, que sempre estarán dispostos a difundir unha polémica, e xa está montado o sarao.
O xornalista do Faro viuse sin posibilidade de recuar e decidiu fuxir cara adiante. Eso si, ante a posibilidade de que apareza un vídeo (que alí en directo xa houbo quen lle dixo que tiña todo grabado) matiza as acusacións, non vaia a ser que lle caia unha querella por acusación falsa.
Editado 25 Nov, 22:18  Votación cerrada

Alveiros 25 Nov, 17:44
Denunciar

A min este asunto estame a recordar moito o do rapaz youtuber este, o caranchoa, que foi provocando e levou unha boa labazada e logo por intentar facer dano véuselle a situación na súa contra. A diferencia e que aquí non houbo golpe e que a Garrote pégalle máis o alcume de zampanchoas, dada a súa forma esférica sebosa. Fíxome moita gracia onte con Paco González dicindo que Dacosta era enorme, que pesaría 90 kilos, cando o zampanchoas este ten un bandullo que parece unha porca preñada.
 Votación cerrada

Sports ha sido borrado por incumplir las normas de uso de Siguetuliga

Sports ha sido borrado por incumplir las normas de uso de Siguetuliga

Sports ha sido borrado por incumplir las normas de uso de Siguetuliga

golfinho 25 Nov, 16:30
Denunciar

Chega o dacosta pa volo fundir
 Votación cerrada

Sports ha sido borrado por incumplir las normas de uso de Siguetuliga

Sports ha sido borrado por incumplir las normas de uso de Siguetuliga

El campo es O Couto (Ourense, Galicia)

Cómo llegar a O Couto (Ourense, Galicia)

Debes loguearte para cambiar el campo

Fotos y Vídeos