¿Conoces ya el calendario 2025/2026 de esta liga? Actualízalo y conviértete en administrador de la liga.
Seguir

Favoritos ascenso y descenso.

Mostrando del 11 al 20 de los 78 mensajes para este tema. prev prev
Limitado
Publicaciones: 50
Votos: 105 Ver más
Cristas dijo 11 Dic 2011, 16:43 ... Denunciar | Responder
O Cordeiro é o equipo revelacion sin duda, a pesar do corto plantel, esta tirando de remontadas, a ver a final de liga si acaban en playoff, felicidades aos seus xogadores por estar ahi metidos arriba

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 6
Votos: 688 Ver más
alejandro123456 dijo 11 Dic 2011, 23:10 ... Denunciar | Responder
Eu creo q o Sporting Estrada tamén acabará loitando polos postos de ascenso xa que está demostrando unha racha regular, xa que desde o comeza da liga estivo entrando e saindo do playoff e ademais e moi solido atrás e encaixa moi poucos goles. Tamén comentar que ainda non xogou cos de abaixo como outros que están máis arriba.

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 8
Votos: 39 Ver más
manuelinho3 dijo 14 Dic 2011, 16:32 ... Denunciar | Responder
O C.D Boiro este ano pareceme a mellor plantilla de toda a liga. Ten moi bos xogadores e moita calidade en todas as posicions do campo. É un equipo que lle gusta ter moito o balón e podeche crear algunha ocasión e calquer momento. Eu creo que é un serio aspirante a lograr o titulo de campión de liga, para lograr o ascenso a liga galega e como non a quedar en postos de promoción. O seu punto a favor é que xa xogou contra os rivales que se encontran nos postos de arriba da tabla e ahora quedanlles os da metade e algúns de abaixo.
PD: Moito oyo con este Boiro !
Saúdos cordiais.

Votación cerrada
Titular
Publicaciones: 24
Votos: 132 Ver más
alexfb22 dijo 19 Dic 2011, 18:47 ... Denunciar | Responder
Polo que vexo, o Cordeiro fixome cambiar de opinión... acabou 5º neste descanso de Nadal e se sigue asi, pode entrar clarisimamente na fase de ascenso pero que nn se confien, que nesta liga calquera pode dar a sorpresa..
pero polo memento e clarisimamente o equipo revelación como bn dixo o compañeiro penegigante (gran nombre por certo) ajjajaja

Votación cerrada
Titular
alexfb22 dijo 19 Dic 2011, 18:51 ... Denunciar | Responder
ah! e o Boiro si é claramente favorito desta liga, xunto ao Negreira, o Bertamiráns e o Val do Ulla pero eso de que ten a mellor plantilla nn estou de acordo, eu diria unhas das mellores plantillas pero.. nn creo q sobresala tanto para ser a millor de todas e podelle gustar ter moito o balón pero os partidos que eu vin, nn o tivo moito tempo.. por exemplo contra o Bertamiráns hasta que marcaron o gol (un golazo por certo) o Bertamiráns estaba dominando o partido, sobretodo na primeira parte...

Votación cerrada
Titular
Publicaciones: 40
Votos: 62 Ver más
ellocobielsa dijo 19 Dic 2011, 20:18 ... Denunciar | Responder
bueno , quiero decir que el cordeiro puede presumir de una plantilla integramente de valga , eso no es poco, y el orgullo de las remontadas se debe a que tiene un entrnador loco como una cabra, pero no es mal tipo,simplemente que les inyecta optimismo , y le hace creer que ellos pueden, a por cierto el entrenador soy yo , me e descubierto, y el domingo despues de ganarle al val do ulla vino un jugador del boiro que nos estaba viendo y me dio las gracias por el favor que le hemos hecho, igual digo falta mucho y cualquiera le gana a cualquiera en esta bonita liga

Votación cerrada
Titular
Publicaciones: 34
Votos: 51 Ver más
pedroyug dijo 20 Dic 2011, 20:14 ... Denunciar | Responder
Veo que nadie habla del descenso....mi apuesta para bajar son: Noia, Arzua, Abanqueiro, Porto do Son y Xuventu Aguiño B.....pero no me atrevo a dar el orden.

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 33
Votos: 105 Ver más
MartinPalop dijo 20 Dic 2011, 21:55 ... Denunciar | Responder
Enorme,fun eu o que foi xunta ti mister !
ajajajajajajjaj
veña,a loitar que queda moita liga ..

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 8
Votos: 39 Ver más
manuelinho3 dijo 28 Dic 2011, 16:04 ... Denunciar | Responder
ferri respondo ao teu comentario do partido que disputou o C.D Boiro contra o Bertamirans e discrepo sobre as tuas opinións. Pode ser certo que o Bertamirans tuvo máis ocasióna na primeira parte pero o que non tivo foi un dominio claro sobre a posesión do partido e en canto a calidade do equipo , creo que o Boiro e o mellor ao lado do Val do Ulla. Saúdos

Votación cerrada
Titular
alexfb22 dijo 28 Dic 2011, 22:00 ... Denunciar | Responder
manuelinho3 eu nn dixen q o Bertamiráns tivese un dominio claro , sinn q estaba dominando o partido e sobretodo na primeira parte, pero nn que fose claro. E a tua opinion de que sean unha das millores plantillas xunto o Val do Ulla aceptoa pero nn comparto a tu opinión porq creo q o Negreira ou o Bertamiráns tamén a teñen e omillor outros equipos nn teñen toda a plantilla de gran calidade pero poden dar a sorpresa..

Votación cerrada
Mostrando del 11 al 20 de los 78 mensajes para este tema. prev prev