|
Limitado
|
está claro que este ano hai equipos bós e de moita calidade. Eu digo os que me parecen os mellores e dixen que os equipos que nombrei parecenme os de máis calidade, con eso non estaba dicindo que foran os mellores equipos da liga. E os outros equipos aínda que non os nombre poden dar a sorpresa en calquer momento e por eso hai que sair concentrados en todos os partidos porque non existe rival pequeno. Un saúdo.
P.D: ferrii xogas en algún equipo de esta liga? |
|
Limitado
|
Aer chavales,o Noia esta ai abaixo pero..non vos preocupedes qe na 2ª volta imos a dar moitas sorpresas.Penso que o que nos falta e un dianteiro,o que temos faltalle velocidad,moita velocidad.O resto do equipo esta bastante ben,faltanos gol.E tamen decir qe a mayoria dos goles que nos meten..son unha puta merda!!perdemos todos os partidos de momento por goles qe dan pena(a mayoria)!Un saludo e VIVA RUSIA!
|
|
Limitado
|
skio10 , eso espero , a verdade e que fun ver varios partidos do Noia , e sorprendeume moito que estea tan abaixo e con 0 puntos , porque nos partidos nos que eu estuben , vin do Noia un equipo moi luchador , e non se rindeu co marcador en contra que eso tamen e importante , do tema dun dianteiro rapido , pois podes ter razon , eu espero que na segunda volta se vexa un noia con victorias que mereceas.
|
|
Limitado
|
Temos moi mala suerte!o do dianteiro e o qe nos reventa..de 7 goles qe levamos,3 a balon parado.Pero eso,na 2ª volta espabilamos fijo..e a levantar esto!
|
|
Limitado
|
Ai bueno ! Agustín eres o oxeador de un equipo de esta liga ? ou de unha liga de máis prestixio ?
|
|
Limitado
|
Pinchazos do Boiro, do Bertamiráns e do Negreira, que ceden ventaxa, e poñendose moi apretada a zona de ahí arriba.
|
|
Titular
|
pienso que el partido mas destacado el domingo es sporting estrada cordeiro, a ver como sale eso, me lo imagino muy dificil aunque cada partido es un mundo, todo puede pasar
|
|
Limitado
|
Ollo ao Sporting Estrada acaba de meterse en playoff e esta semana enfróntase con un rival directo como é o Bertamiráns que está a un par de puntos del.
|