|
Limitado
|
moi ben falado 13maxico,xogas nalgun equipo desta liga?
se é asi,podenos decir en cal? |
|
Limitado
|
Pola miña parte creo que a clasificacion estara moi reñida ao final desta tempada pero podera quedar asi:
1º- Val do ulla: un bo ekipo en todolos aspectos 2º- Bertamirans: equipo forte que se recuperara pronto 3º- Negreira b : ten altos e baixos pero e bastante forte sobre todo no medio kampo e atras 4º- Boiro : non sei xke botou o entrenador estando 3º pero we un bo equipo 5º- Cacheiras : sempre esta ai dando guerra |
|
Limitado
|
Estouu de acordoo con oo craack jajaja penso que eses 5 equipos van estar ahi para o ascensoo!!
|
|
Limitado
|
Ollo ao cacheiras, métese de cheo na puxa polo quinto posto do playoff.
|
|
Polivalente
|
si, o qe supon un gran problema para o bertamirans e para o sporting
|
|
Limitado
|
para a vindeira xornada ao Estrada e ao Bertamiráns conviríalle moito un empate entre o Cacheiras e o Cordeiro, posto que se un deses dous gañase o Estrada viríase un punto abaixo, e o Bertamiráns de gañar tamén seguiría empatado con ese suposto gañador
|
|
Limitado
|
estou de acordo con penegigante un empate favoreceria ao berta (gañando claro está) jaja porque poñeriase 4º e pasarialle ao estrada que descansa!!
|
|
Limitado
|
parece que xa son 7 os equipos que van a pelear polos playoff ata o fin da temporada, eu aposto por: Negreira lider, e despois os seguintes serían o Berta, Boiro ou Val do Ulla, da igual a orde en que os coloquemos, e peleando polo 5º posto vexo a un Sporting peleón, a un Cacheiras que sempre está ahi, e a un Cordeiro que está dando a sorpresa, espero que non lle afecten os últimos resultados, derrotas ante os de ahí arriba, tanto ao Cordeiro coma ao Sporting, e sorte ao Cacheiras
|