¿Conoces ya el calendario 2025/2026 de esta liga? Actualízalo y conviértete en administrador de la liga.
Seguir

Favoritos ascenso y descenso.

Mostrando del 61 al 70 de los 78 mensajes para este tema. prev prev
Limitado
Publicaciones: 32
Votos: 195 Ver más
JorgeRomeroBoiro dijo 07 Abr 2012, 17:16 ... Denunciar | Responder
Pois será este ano, porque en ningún ano se fixo así..

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 8
Votos: 39 Ver más
manuelinho3 dijo 11 Abr 2012, 19:11 ... Denunciar | Responder
segun teño entendido a promocion faise a sorteo entre todos os equipos que quedaron en postos de play-off a duas eliminatorias de ida e volta sin ningun ascenso directo...

Votación cerrada
Titular
Publicaciones: 24
Votos: 132 Ver más
alexfb22 dijo 12 Abr 2012, 16:38 ... Denunciar | Responder
Eu estou con manuelinho3 que según teño entendido eu tamén, é asi..

Votación cerrada
Titular
Publicaciones: 101
Votos: 144 Ver más
Anton SD dijo 14 Abr 2012, 14:13 ... Denunciar | Responder
promocionan los 5 primeros

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 9
Votos: 10 Ver más
futbolero99 dijo 21 Abr 2012, 19:30 ... Denunciar | Responder
0 equipo favorito, pra gañar a liga polo menos, é o Negreira. Ten a plantilla con mellores xogadores e son os mellores tácticamente. Teñen 7 ou 8 xogadores que son de outra liga máis superior, e moitos deles tiveron a oportunidade de ir pra equipos grandes de verdade. Dous deles, Iván e Brais López, son habituais nos xuveniles da Nacional (case nada) e foron seguidos.

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 23
Votos: 112 Ver más
Fabregas44 dijo 23 Abr 2012, 10:08 ... Denunciar | Responder
O Abanqueiro vaise salvar!!!! Ganoulle o Porto do Son ahora tocalle o Bertamirans...será un partido moi dificil!!

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 14
Votos: 16 Ver más
borjason dijo 23 Abr 2012, 22:04 ... Denunciar | Responder
si baixa o aguiño da galega ten k baixar este agiño si... pero baixan os 3 ultimos mais o aguiño ou salvase un dos k deberia baixar??

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 19
Votos: 21 Ver más
Killer 07 dijo 23 Abr 2012, 00:42 ... Denunciar | Responder
Por ahora ningun equipo a decendido matematicamente a si que suerte para todos los equipos , en especial para el porto do son .

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 22
Votos: 27 Ver más
andreiarshavin dijo 23 Abr 2012, 01:55 ... Denunciar | Responder
Quero decir unha cousa, e vai moi en serio, aínda que sexa criticado. O Negreira vai líder porque é o mellor equipo, non porque teña os mellores xogadores. De feito, todas as veces que xoguei contra eles só destacaron un ou dous xogadores, aínda que coma equipo despreguen bó fútbol. Así que decir que teñen 7 ou 8 xogadores de categoría superior (por certo, só se di superior, non máis superior) paréceme moi esaxerado. Senón debería ir bastante máis sobrado, sen perder partido, e non é así. E tamén quero deixar claro que teñen a peor personalidade da liga. Unha cousa é non saber perder (que aseguro que ameazar de morte e cousas polo estilo non o é), e outra peor é non saber gañar. Non quero citar nomes porque moitos xa saben aos tres ou catro que só buscan meter merda, pero vouvos dicir que dades unha imaxe lamentable. Como burlarse dos contricantes ao saír dos vestiarios, cousa que me pasou das dúas veces que saín derrotado de alí. É máis, coincidín con tres ou catro na selección se Santiago fai un par de anos e son bastante prepotentes, pero isto non quero que sirva como precedente. Así que xa sabemos que sodes bós. Pero tamén hai que demostrar unha imaxe fóra do campo, e moitos de vós, xogadores do Negreira, non a dades.

Votación cerrada
Limitado
Publicaciones: 23
Votos: 112 Ver más
Fabregas44 dijo 24 Abr 2012, 15:12 ... Denunciar | Responder
borjason...baixa o aguiño b e dous mais o qe estea antepenultimo salvariase!!!

Votación cerrada
Mostrando del 61 al 70 de los 78 mensajes para este tema. prev prev