|
Titular
|
Eu penso como banana os amistosos non conta para nada o importante e a liga
|
|
Limitado
|
El Betanzos ayer dejó muy buenas sensaciones ante un rival de gallega tocando mucho el balón disponiendo de muchas ocasiones y evitando que el eume tuviese ninguna ocasión de gol. El equipo tiene buena pinta pero esta liga será dura y larga.
|
|
Limitado
|
eu creo q esta liga vai ter un nivel moi inferior o do ano pasado.
|
|
Limitado
|
eu teño o mesmo pensamendo k rinus michels..pero igual estara mais igualada ko ano pasao polo k penso e basandome polos comentarios do foro..
|
|
Titular
|
Sta Maria do Mar 2-Sp Cambre4.moitas baixas nos visitantes que inda asi desplegou bo xogo ante un rival inocente....de todas formas,seguiran con moitas baixas contra o Dorneda no primeiro partido
|
|
Limitado
|
Ojo a la nueva perla del Betanzos.... Un brasileño con nacionalidad española.... rapido y con regate , juega por la banda o de mediapunta y procede del Sabadell de categorias inferiores y estara en los juveniles del betanzos asta k no haga las pruebas con el Fabril ya k vive en Betanzos . Solo lleva 2 dias entrenando y puede k ya vaya convocado la proxima semana en el partidodel Betanzos contra el Campestre....
|
|
Titular
|
Sp Cambre 1-Dorneda 1
unha parte pra cad equipo.na primeira mandou o Cambre cunxogo practico ante a sorpresa dos visitantes.poido rematar o partido o Cambre pero escapou vivo o Dorneda. A segunda parte foi dos visitantes;a raiz de duas expulsions botou atras aos locais,e faltando 15 minutos logrou o empate. merecido puntopra ambos,e felicitar o Dorneda pola sua competitividade e sobre todo os locais que con 7 titulares de baixa,plantou cara o Dorneda,e promete bo xogo nesta liga¡¡ |